Foto: Volkswagenov direktor najavio veliku promjenu za benzinski Polo

Iako je dolazak potpuno novog električnog Volkswagen ID. Pola sve bliže, kupci koji još nisu spremni za prelazak na struju mogu odahnuti. Volkswagen, naime, planira značajno ažuriranje postojećeg Pola s motorom s unutarnjim izgaranjem, koje donosi učinkovitije hibridne pogone i moderna digitalna sučelja, piše Auto Express.

Da će Polo s klasičnim motorom dobiti veliko ažuriranje, potvrdio je i Martin Sander, član uprave Volkswagena za prodaju i marketing. “Doći će do ažuriranja Pola s motorom s unutarnjim izgaranjem. Možemo nastaviti graditi automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem koliko god nam bude potrebno, nema ograničenja. Postojeća [MQB-A0] platforma je više nego sposobna za to”, izjavio je.

Tehnička nadogradnja i novi pogoni

Aktualni Polo, baš kao i sestrinski modeli Seat Ibiza i Škoda Fabia, temelji se na Volkswagenovoj MQB-A0 arhitekturi. Riječ je o pojednostavljenoj verziji platforme koju koristi veći Golf, a koja je jeftinija za proizvodnju i prostorno učinkovitija. Dok je veća MQB platforma već nadograđena na ‘Evo’ generaciju s moćnijom električnom arhitekturom, tek sada slijedi velika nadogradnja i za manju A0 inačicu.

Na pitanje može li se nova tehnologija iz MQB-Evo modela, poput novog T-Roca, ugraditi u osvježeni Polo, Sander je odgovorio potvrdno: “Naravno. To je velik posao i skup, ali moramo to učiniti.” To bi Polu trebalo omogućiti ugradnju novih VW-ovih digitalnih sučelja, naprednijih sustava za pomoć u vožnji te mogućnost bežičnog ažuriranja softvera.

Promjene će donijeti i prednosti ispod poklopca motora, budući da Volkswagen radi na novim hibridnim pogonskim sklopovima za Polo. To će uključivati blage hibridne sustave viđene na trenutnim modelima Golf i T-Roc, te novu generaciju potpunog hibridnog pogona koja će biti dostupna od 2026. godine.

Moderniji dizajn i kvalitetniji materijali

Sve ove promjene pratit će i nova dizajnerska filozofija marke, fokusirana na čvrst i dopadljiv izgled. Pod vodstvom dizajnera Andyja Mindta, tvrtka se okreće kvalitetnijim materijalima u unutrašnjosti te jednostavnijem, ali profinjenijem vanjskom stilu. Cilj je da model s klasičnim motorom izgleda jednako svježe kao i njegova nadolazeća električna inačica.

Strateški odgovor na stanje na tržištu

No, zašto Volkswagen ulaže toliko u platformu koja se bliži kraju svog životnog vijeka, dok je potpuno novi ID. Polo pred vratima? “Kako bismo bili konkurentni u Europi, moramo opsluživati cijelu Europu. Norveška je 100 posto električna, ali jug je vrlo različit. U nekim dijelovima, poput Italije, samo je 10 posto električnih vozila. I još uvijek moramo nuditi našim kupcima vrste automobila koje žele kupiti, bez obzira na njihovu regiju ili preferencije”, kaže Sander.

Ovako značajna revizija Pola donijet će koristi i drugim modelima, poput blisko povezanog SUV-a T-Cross, koji bi također trebao dobiti sličnu nadogradnju s obzirom na veliku popularnost na europskim tržištima.

Iako se očekivalo da će stroži EU propisi o emisijama zapečatiti sudbinu gradskih automobila na benzin, čini se da se to ipak neće dogoditi. Uz ublažavanje ciljeva elektrifikacije i odgodu zabrane prodaje novih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem, VW-ova odluka o modernizaciji postojećeg Pola pomoći će tvrtki da zadrži važan tržišni udio, piše Index.hr.

(TIP/Foto:  Volkswagen)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.