ti lično nisi ništa uradio za boljitak OSBiH. Štaviše, učestvuješ u rastjerivanju školovanih i pismenih oficira i podoficira iz sistema…
Građani BiH samo u jednom lancu prodavnica za Crni petak potrošili 1,5 miliona KM

Crni petak ove godine nije donio velike gužve ni potrošačku euforiju u Bosni i Hercegovini, ali je jedan trgovački lanac ipak ostvario izuzetno dobar rezultat – dm drogerie markt.
Ovaj podatak jasno se vidi iz iznosa donacije koju je kompanija objavila. Naime, dm je i ove godine izdvojio 5 posto prihoda ostvarenog na Crni petak za podršku narodnim kuhinjama.
Ovog puta donacija iznosi 75.459 KM, što znači da je dm samo u petak ostvario prihod od oko 1,5 miliona KM.
Rast u odnosu na ranije godine
Rezultati pokazuju i stabilan rast potrošnje. Prije dvije godine dm je donirao 56.014 KM, što odgovara prihodu od oko 1,1 milion KM na taj dan.
Ovogodišnji iznos tako pokazuje značajan rast prometa tokom Crnog petka.
Prosječan dnevni promet preko 1,3 miliona KM
Inače, kompanija je ranije objavila da je u poslovnoj godini 2024/25. u BiH ostvarila ukupan promet od 489,3 miliona KM, što znači da im je prosječan dnevni promet bio veći od 1,3 miliona KM.
Ovaj podatak, u kombinaciji s rezultatima Crnog petka, dodatno potvrđuje poziciju dm-a kao jednog od najuspješnijih maloprodajnih lanaca u zemlji, piše Biznisinfo.ba.
(TIP/Foto: Ilustracija)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.