Rekonstruisan kružni tok na ulazu u Doboj, godinama je pravio saobraćajni kolaps i kilometarske kolone

Zašto nije bilo moguće napraviti funkcionalan kružni tok iz prvog pokušaja na ulazu u Doboj, građani se pitaju godinama. Sporna kružna raskrsnica sada je rekonstruirana. U funkciju je vraćena saobraćajna traka koju su vozači, inače, koristili decenijama, do izgradnje kružnog toka, kada je zatvorena. Ko radi, taj i griješi, odgovaraju nadležni.

Rekonstrukcija kružnog toka na sjevernom ulazu u Doboj nedavno je završena. Prethodile su joj višegodišnje primjedbe vozača.

Dodatni radovi stajali su 120.000 KM. Urađen je i prolaz za specijalne transporte, dok ulegnuća na trotoaru nisu sanirana.

Spomenuta dodatna traka nije novo rješenje. Vozači su je koristili decenijama. Zatvorena je za saobraćaj nakon izgradnje kružnog toka. Sada je ponovo otvorena i poslužila je za okupljanje predstavnika lokalne vlasti, Puteva Republike Srpske i izvođača radova da se pohvale, kako su naveli, optimizacijom saobraćaja.

Priča o izgradnji kružnih tokova na putu M17 na području Doboja počela je 2018. i trajala je godinama. Koliko je plaćena njihova izgradnja na sjevernom ulazu u grad i kod tzv. Japanskog mosta, gdje je odvajanje u pravcu Tuzle, iz Puteva RS nisu odgovorili. Predstavnici Grada i spomenutog javnog preduzeća prije nekoliko godina navodili su različite iznose – prvo 800.000, a kasnije 1.250.000 maraka.

(TIP/Izvor: bhrt.ba/Autor: Arnes Grbešić)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.