Pedofil napao moju unuku ,sve prijavljeno predmet kod tuziteljice vec 4 mjeseca kad smo pitali kad ce sudenje predmet prebačen…
Foto: Novi Twingo ili kako je Renault očitao bukvicu Volkswagenu

Renault je novim modelom jasno pokazao kako se može napraviti jeftin električni automobil simpatičnog izgleda i uvjerljivih karakteristika.
Novi Twingo je jasno ukazao kako nisu Kinezi jedini koji mogu napraviti jeftini maleni auto s električnim pogonom. Čak nisu potrebni ni veliki kompromisi. Renault širi svoju retro priču i vraća simpatični Twingo na scenu.
Vjeran konceptu iz 2023. godine, novi Twingo je stigao pred javnost, i to u rekordnom roku. I da, proizvodit će se u nama susjednoj Sloveniji gdje se nalazi jedna od najboljih Renaultovih tvornica. I doista će startati cijenom od oko 20.000 eura. Sve ostalo je sporedno.
Pogon s mjerom
Ako se pitate što Twingo može, Renault daje odgovor. Pogonjen elektromotorom snage 82 KS (i 175 Nm) ubrzava do 100 km/h za 12,1 sekundu, a najveća brzina iznosi 130 km/h. Baterija kapaciteta 27,5 kWh puni se snagom od 50 kW, što znači da do 80 posto doseže za 30 minuta.
Kao što se pretpostavljalo, Twingo E-Tech temelji se na skraćenoj verziji platforme AmpR Small, koja se koristi i kod modela Renault 4, 5 te Nissana Micre. Za razliku od modela Renault 5 koji nudi baterije od 40 ili 52 kWh, Twingo koristi manji LFP paket od 27,5 kWh. Takva baterija smanjuje troškove i odražava gradski karakter automobila.
Renault navodi da baterija ima novu kemijsku strukturu s manjim udjelom kobalta i nikla, a autonomija prema WLTP-u iznosi 263 km, što je više od koncepta VW ID. Every1 (250 km). Pritom su performanse u potpunosti podređene gradskim uvjetima, s odličnim ubrzanjima i nisko postavljenim maksimalcem.
Mali izvana, prostran iznutra
Prava čar novog Twinga nije u motoru, nego u pametnom pakiranju prostora. Sa samo 3,79 metara duljine i međuosovinskim razmakom od 2,49 metara, Renault je uspio osigurati iznenađujuće prostranu unutrašnjost koja se može usporediti s većim automobilima.
Zadnja sjedala mogu se pomicati do 17 cm i tako prilagođavati prostor za noge ili prtljažnik.
Ukupna zapremina prtljažnika iznosi 360 litara, odnosno više od 1000 litara sa spuštenim stražnjim sjedalima. To je dvostruko više od Fiata 500e, više nego u Renaultu 5 i gotovo kao kod VW Golfa.
Osim toga, ispod podnice nalazi se još 50 litara dodatnog prostora, dostupnog čak i kada je prtljažnik već pun.
Kabina novog Twinga pritom zadržava živahnost koncepta, ali s racionaliziranim troškovima. Renault planira početnu cijenu od 20.000 eura, pa se ipak mora malo štedjeti. Unutrašnjost krase šareni umetci, poseban uzorak na krovu s motivima “Twingo abecede” te ručni mjenjač u obliku ruža za usne, koji Renault naziva “e-pop shifter”.
Digitalni kokpit uključuje 7-inčni zaslon instrumenata i 10-inčni središnji ekran s podrškom za Google Maps i Google Assistant na bogatijim verzijama. Twingo ima i virtualnog pomoćnika Renoa, koji pomaže s informacijama o punjenju i odgovara na pitanja poput digitalnog francuskog Jeevesa, dok elektroničku dobrodošlicu pruža glazba Jean-Michela Jarrea.
Novi Renault Twingo E-Tech donosi svjež, razigran dizajn i iznenađujuće prostranu unutrašnjost. Iako neće oboriti rekorde ni po snazi ni po dosegu, ovo je možda i najuvjerljiviji električni urbani automobil kojeg je Europa dosad dala. A već sada se daje naslutiti kako bi mogao po pitanju upotrebljivosti iza sebe ostaviti i nadolazeći VW ID. Up koji stiže 2026, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Renault)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.