Džejla Ramović u dezenu koji je modni hit ove jeseni: Idealan za noćne izlaske

Bosanskohercegovačka pjevačica Džejla Ramović pozirala je u haljini čiji je dezen već obilježio ovu jesenju sezonu te prikupila komplimente na račun izgleda. Naime, haljina se sastoji od crne čipke, koja daje dozu elegancije. Riječ je o kreaciji srbijanskog modnog brenda The Shyguy, čija je vlasnica Jelena Filipović.

Džejla Ramović je upotpunila izgled uvijenom frizurom i šminkom u prirodnim nijansama za koju je zaslužna Petra Samardžić. U komentarima na Instagramu je dobila samo pohvale.

“Savršenstvo jedno”, “Najljepša”, “Ta haljina!”, “Lijepa, ljepša, Džejla”, neke su od njih. Fotografija je dosad prikupila više od 20.000 lajkova na spomenutoj društvenoj mreži.Ona spada među najbolje odjevene pjevačice na Balkanu, a skoro svaka njena odjevna kombinacija privuče pažnju. Nedavno je u Dubaiju prošetala u bijeloj košulji, pripijenoj suknji i mrežastim čarapama. Za ovu odjevnu kombinaciju je također bila zadužena dizajnerica Jelena Filipović.

Bh. pjevačica nedavno je obradovala svoje fanove objavivši da iduće godine s Adijem Šošetom ide na turneju po Sjedinjenim Američkim Državama.”S velikim zadovoljstvom mogu reći da se sljedeće godine vidimo na USA turneji! Adi Šoše i ja smo već spremni, sad samo čekamo proljeće”, između ostalog je napisala.

(TIP/Izvor: Klix.ba/Foto: Instagram/dzejlaramovic)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.