Bravo , čestitam. Da nije gospođa Balta u penziji, pa da se još od Opštine ili Općine zaradi. Sve ima…
Dacia razvija novi model, može li protiv Octavije?

Dacia će uskoro predstaviti novitet kojim treba ugroziti najpopularniju Škodu u Europi.
Dacia planira sljedeće godine predstaviti novi karavan robusnog izgleda, pokretan benzinskim motorom i spreman za lakši off-road teren, doznaje britanski Autocar. Očekuje se da će početna cijena biti manja od 28.500 eura, što će ga učiniti znatno pristupačnijim od konkurencije.
Novi model, čije je interno ime C-Neo, trebao bi biti predstavljen u nadolazećim mjesecima, a imat će važnu ulogu u širenju Dacijine ponude u C-segmentu, najpopularnijem tržišnom razredu u Europi. Taj segment već sada čini petinu Dacijine prodaje, zahvaljujući modelu Bigster.

Dacia ulazi u novi segment
Nova izvršna direktorica Dacije, Katrin Adt, izjavila je za Autocar kako je uspjeh Bigstera dao brendu dodatno samopouzdanje da se širi u zahtjevniji C-segment.
“Naša glavna tržišna zona trenutno je B-segment, ali sada imamo i ponudu u A-segmentu te smo zakoračili u C-segment, i to vrlo uspješno s Bigsterom”, rekla je Adt. U srpnju je Bigster u nekim ključnim europskim državama, poput Francuske i Njemačke, bio među deset najprodavanijih automobila.
Ipak, Adt je naglasila da “svaki model mora imati svoje mjesto i svrhu unutar segmenta” te da će novi karavan biti potpuno drugačija ponuda od Bigstera.

Novi model: praktičan, robustan i manje “SUV”
Prema prvim špijunskim fotografijama, C-Neo izgleda poput povišenog i produženog Sandera, u obliku kompaktnog karavana dugog oko 4,6 metara.
Voditelj Dacijina odjela za razvoj proizvoda Patrice Lévy-Bencheton objašnjava da postoji značajan broj kupaca u C-segmentu koji ne žele SUV, već traže niži, učinkovitiji i suptilniji automobil, piše Index.hr.
“Za mnoge je SUV previše upadljiv. Mnogi kupci žele performanse i udobnost većeg automobila, ali ne i SUV oblik. Žele učinkovit, elegantniji proizvod”, rekao je Lévy-Bencheton.
Iskorištavanje praznog prostora na tržištu
Direktor prodaje i marketinga Frank Marotte dodao je kako povlačenje Ford Focusa i rast cijena modela poput Volkswagena Golfa, Opela Astre i Toyote Corolle otvaraju priliku za Daciju. Rumunjska marka ima priliku da se istakne u ovom segmentu s nižom cijenom od svih glavnih konkurenata, kao što je to već učinila s Bigsterom.
“C-segment, a posebno C-hatch, najviše je poskupio u posljednjih pet godina. Mjesečne rate i ukupne cijene porasle su drastično”, istaknuo je Marotte.
Cijena i pogon
Dacia će se, kao i dosad, držati svoje strategije pristupačne cijene, zadržavajući samo ono što smatra “neophodnom” opremom.
Za usporedbu, Bigster je na tržište stigao osjetno jeftiniji od etabliranih modela kao što su Nissan Qashqai, Ford Kuga i Škoda Karoq.
Novi C-Neo trebao bi koštati oko 23.000 eura, što je skuplje od Sandera, ali i dalje znatno povoljnije od Opel Astre i Škode Octavije (29.000 funti).
Model će biti baziran na poznatoj platformi CMF-B, s izborom blagog i punog hibridnog benzinskog pogona snage do 155 KS. Još nije poznato hoće li biti dostupan i pogon na sve kotače.
Zato će u skladu s Dacijinom filozofijom “robustne jednostavnosti”, C-Neo imati povišeni ovjes i zaštitne obloge karoserije, slično kao kod Sandera Stepwaya.
(TIP/Foto: Dacia, Instagram)







Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.