Faraon je stvarni gradonačelnik a ova ikebana mu samo čuva mjesto ako se posklizne u Sarajevu, Faraonov Dzaferovic!
Foto: Samsung proširuje partnerstvo sa Toyotom u cilju digitalne transformacije predstavništava na novim tržištima

Samsung Electronics predstavio je proširenje partnerstva sa kompanijom Toyota Motor, jednim od vodećih proizvođača automobila na svijetu, koje obezbjeđuje Samsung rješenja pametnih ekrana za oglašavanje za još veći broj predstavništva Toyote na ključnim tržištima. Ovo proširenje slijedi nakon uspješne obimne digitalne transformacije 1250 predstavništava u 40 zemalja izvršene početkom 2025. godine u Evropi.





S obzirom na to da kupci automobila sve više kombinuju internet pretrage sa ličnim posjetama, cilj ovog partnerstva je da ponudi savršeno i povezano korisničko iskustvo transformacijom tradicionalnih predstavništava u dinamična digitalno unaprijeđena okruženja.
„Trend digitalizacije predstavništava za prodaju automobila se ubrzava širom svijeta, a rješenja za digitalno oglašavanje imaju ključnu ulogu u toj promjeni“, izjavio je Hun Čang (Hoon Chung), izvršni potpredsjednik i direktor tima za poslovne poduhvate u sektoru uređaja sa ekranima (VD) u kompaniji Samsung Electronics. „Zahvaljujući partnerstvu sa kompanijom Toyota Motor, ponosni smo što isporučujemo inovativna rješenja koja obogaćuju proces kupovine automobila širom svijeta. Takođe smo posvećeni razvoju različitih tehnologija koje odgovaraju potrebama različitih tržišta na globalnom nivou.“
Unapređenje iskustva u Toyotinim predstavništvima
Samsung je već postavio oko 23.000 pametnih ekrana za oglašavanje u Toyotinim predstavništvima širom Evrope, Bliskog istoka i Zajednice nezavisnih država (ZND), što predstavlja jedan od najsveobuhvatnijih projekata u oblasti komercijalnih ekrana za oglašavanje ove kompanije do sada.
Samsung ekrani na dodir i unutrašnji LED ekrani su postavljeni u ključnim dijelovima Toyotinih digitalnih predstavništva, kao što su prijavnica, kabine za konsultacije, zone za prikazivanje vozila i čekaonice za kupce. Među ovim proizvodima je QMC serija, linija 4K UHD ekrana veličine od 43 do 98 inča, koja se odlikuje panelom bez odsjaja, uniformnim okvirima za savršen vertikalni i horizontalni prikaz i EPEAT[1] srebrnim sertifikatom za ekološke performanse.
Posjetioci Toyotinih digitalnih predstavništava mogu da pretražuju modele vozila, čitaju specifikacije proizvoda i istražuju dostupne ponude direktno preko Samsung pametnih ekrana za oglašavanje. Interfejsi osjetljivi na dodir omogućavaju prilagođavanje u realnom vremenu, pomažući posjetiocima da naprave idealnu konfiguraciju vozila na ekranu. Ovi digitalni alati podržavaju interaktivnije i efikasnije iskustvo kupovine, što prodavcima omogućava da se preusmjere sa rutinskih objašnjenja o proizvodu na personalizovanije razgovore sa kupcima.
Daljinsko upravljanje uz bezbjednost za velike kompanije
Sve ekrane u digitalnim predstavništvima podržava MagicINFO™, sveobuhvatno rješenje za daljinsko upravljanje uređajima kompanije Samsung, koje Toyota timovima omogućava da prate performanse ekrana i rješavaju probleme širom cijele mreže ekrana sa centralizovane komandne table. Ovo rješenje pomaže u kontroli hardvera, svođenju prekida u radu na minimum i obezbjeđivanju neprekidnog rada ekrana bez potrebe za podrškom na licu mjesta.
Osmišljen sa zaštitom za velike kompanije, MagicINFO poseduje ISO/IEC 27001:2022 i ISO/IEC 27701:2019 sertifikate Britanskog instituta za standarde (BSI),[2] što potvrđuje posvećenost kompanije Samsung bezbijednom upravljanju ekranima za digitalno oglašavanje sa privatnošću na prvom mestu.
„Uvođenje Samsung ekrana za digitalno oglašavanje u naša predstavništva dodaje pravu vrijednost svim elementima iskustva kupaca“, izjavio je Dirk Kristijans (Dirk Christiaens), menadžer za transformaciju poslovanja i iskustvo brenda u kompaniji Toyota Motor Europe. „Kupovina automobila se sastoji od više faza i mi moramo da komuniciramo prave informacije u pravo vrijeme da bismo kupcima pružili vrhunsko iskustvo. Sposobnost da daljinski upravljamo ekranima u realnom vremenu putem MagicINFO rješenja je znatno povećalo angažovanje kupaca u našim digitalnim predstavništvima.“ Prema nedavnom izvještaju firme Omdia, očekuje se da vrijednost globalnog tržišta ekrana za digitalno oglašavanje dostigne 12,6 milijardi do 2029. godine. Samsung je u drugom kvartalu 2025. ostvario rekordni globalni tržišni udio od 38,8% po obimu, čime je zadržao poziciju svjetskog lidera u segmentu komercijalnih ekrana koju drži već 17 godina uzastopno.
(TIP)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.