@Zlatko "Providan" Vas naruceni "komentar"! Roditelji moje supruge cca. 75 dana bili na jezeru, total njih dvoje su 150 "posjetitelja"…
Od Mercatora do Korta: Domaći kapital potiskuje strane lance

Svečano je otvoren centralni prodajni objekat u Brčkom – Kort Centar.
Centar je zamišljen kao mjesto za kupovinu, druženje i uživanje. Pored marketa nalaze se i caffe restoran i igraonica za najmlađe.
Podsjetimo, ovaj objekat je čitav niz godina bio poznat kao Mercator centar Brčko.
No, Mercator – koji je na ovom mjestu poslovao od 2008. – iselio je iz objekta nakon isteka ugovora o zakupu te je objekat zatvoren posljednjeg dana 2024. godine.
Domaće firme u ekspanziji
Sada je objekat dobio novi sjaj i počeo poslovati u potpuno novom ruhu, u modernom izdanju napravljenom po Kort standardima, već prepoznatljivim u cijeloj BiH.
Ova tranzicija je još jedan primjer kako su domaće kompanije preuzele dominaciju u maloprodajnom sektoru nad stranim lancima koji su nekada suvereno vladali našom zemljom.
Mercator je, uostalom, svakako ugašen kao kompanija u BiH i sada postoji samo kao brend unutar lanca Konzum. Vlasnici su zaržali brend Mercator jer su procijenili da ima nešto bolju reputaciju od Konzuma.
Podsjetimo da je lanac marketa Kort u vlasništvu firme Fructa trade iz Dervente koja ima i vlastitu proizvodnju, uglavnom prehrambenih proizvoda.
(TIPIzvor: Biznisinfo.ba)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.