Svasta nesto su bili USLOVILI i prvi puta i kada se to pocelo realizovati BEZ OBRAZLOZENJA su samo ukinuli BAZU…
Foto: Pogledajte koliko košta novi Audi u Kini

Zdrava konkurencija natjerala je Audi da izađe s više nego konkurentnom cijenom.







300 KS, 600 km dosega, bogata oprema i logo Audija na prednjoj maski u Europi se plaćaju iznosima višim od 50.000 eura. Maknete li ipak Audijeve prstene sa središnjeg loga i preselite li se u Kinu, ta je cijena daleko niža.
Audi E5 Sportback je stigao u prodaju, a starta Pioneer izvedbom s 220 kW (299 KS) i dosegom od 618 km po nešto labavijem CLTC standardu. Vjerovali ili ne, ova inačica u Kini stoji 235.900 CNY ili oko 28.200 eura.
Iznad njega nalazi se Pioneer Plus. Zadržava stražnji pogon, ali snaga raste na 300 kW (408 KS). Standardno dolazi s većom baterijom od 100 kWh, a doseg raste na 773 km. Cijena se povećava na 32.300 eura.
Po istoj cijeni nudi se i Pioneer Quattro. Opremljen je manjom baterijom od 83 kWh, ali s dva motora koji zajedno proizvode 386 kW (525 KS) i omogućuju domet od 623 km.
Na vrhu ponude je Flagship Quattro, s početnom cijenom od 319.900 CNY ili 38.200 eura, što je i dalje vrlo povoljno. Opremljen je baterijom od 100 kWh, ima doseg od 647 km i razvija impresivnih 579 kW (787 KS). To je dovoljno da ubrza do 100 km/h za samo 3,4 sekunde.

Audi E5 iz Audijeve istoimene podmarke je tehnološki itekako potkovan automobil. Serijski dolazi s LiDAR-om, tri milimetarska radara, 11 kamera i 12 ultrazvučnih senzora za napredni sustav pomoći vozaču. Govorimo o automobilu duljine 4880 mm, širine 1959 mm i visine 1478 mm.
Unutrašnjost dominira golemim 59-inčnim zaslonom koji se proteže cijelom širinom kokpita i uključuje prikaz za digitalne retrovizore. Kabina je minimalistička za jedan Audi, obložena kožom mekog dodira i alcantarom, a tu su i dva bežična punjača za pametne telefone.

Isporuke E5 Sportbacka trebale bi početi već idući mjesec, a ponuda je trenutačno ograničena isključivo na kinesko tržište. Model se proizvodi u Kini, u tvornici SAIC Volkswagen u Antingu, Šangaj, a na proizvodnji je zaposleno više od 700 radnika, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Audi)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.