na drugomn ortalu jedan struučnjak kažeeeeeee pohađao vjerskaaaa predvanjanjaaaaa i rekli him da to ne treba koristiti jer ispušta ''talasne…
Cvjeta prodaja novih automobila u BiH: Toyota na putu ka rekordu, Škoda drži četvrtinu tržišta

Juli 2025. godine sa skoro 1.300 novih registracija putničkih i privrednih vozila potvrdio je da se bh. tržište novih automobila nalazi u izuzetno dobrom momentumu, s tendencijom daljeg rasta i stabilizacije pozitivnih trendova započetih na proljeće. Dok Toyota ruši rekorde ove godine, svaki četvrti prodati putnički automobil je Škoda.
U posljednja četiri mjeseca prosjek prodatih novih automobila prelazi brojku od 1.300 jedinica, što predstavlja nivo zlatnih vremena bh. tržišta iz perioda 2007. i 2008. godine.
Za sedam mjeseci 2025. godine, registrovali smo 1.658 Škodinih automobila, što je za impresivnih 319 vozila više nego u istom periodu 2024. godine. Svaki četvrti prodati novi putnički automobil nosi Škodin znak. Tržišni udio Škode ove godine potvrđuje dominantnu poziciju češkog brenda na našem tržištu.
Volkswagen drži korak, Toyota juri rekord
Volkswagen se zadnjih mjeseci polako vraća na željeni nivo unatoč blagom padu od 1,7 posto. Njemački brend drži oko 12 posto tržišnog udjela i zacementiranu drugu poziciju, sa kumulativnih 923 vozila za sedam mjeseci.

Toyota čini se ove godine juri rekord koji trebao biti ostvaren prošle godine. Sa 143 novih registracija u julu Japanci su potvrdili stabilnost trećeg najprodavanijeg brenda u BiH. Japanska marka nastavlja impresivan rast od 29 posto na godišnjem nivou, sa ukupno 818 registrovanih vozila u prvih sedam mjeseci, odnosno skoro 200 više u poređenju s istim razdobljem lani. Japanska marka zadržava lidersku poziciju u segmentu hibrida i prodaje fizičkim licima u čemu je nenadmašna.
Sa 125 vozila u julu, Renault je zadržao čvrstu četvrtu poziciju. Zahvaljujući poslovično uhodanom gravitiranju rent-a-car kućama francuska marka bilježi primijetan rast od 29,1 posto na godišnjem nivou, sa 630 vozila u kumulativu, što je za 142 vozila više nego lani.
Najveće promjene u sredini tabele
Najdramatičnije padove prolaze Opel i Kia. Iako se njemački brend u julu vratio s pristojne 62 registracije, skoro trećina je zasluga rent-a-cara. Ovo (-36,9%) predstavlja jedan od najvećih padova među etabliranim brendovima. Kia bukvalno živi na račun jednog modela i ove godine ne uspijeva postići neophodne brojke. Tržište se pomalo zasitilo Sportagea, ali osvježeni model bi to trebao ispraviti. No, korejskoj marki nedostaje kontinuitet prodaje ostalih modela. Slično kao kod Hyundaija, pa čak i lošije od svoje sestrinske marke.
Audi i Cupra, dvije marke iz iste grupacije nastavljaju meteorski uspon. Audi se ustabilio kao najbolji premium brend s rastom od skoro 17 posto. Mercedesu i BMW-u nedostaje kontinuitet koji ove godine pokazuje rival iz Ingolstadta. S druge strane, španski brend postaje sve atraktivniji za bosanskohercegovačke kupce. Dvostruko više vozila isporučeno je ove godine, pa ne čudi ukupni rast od 98 posto na godišnjem nivou.
Kineski brendovi jačaju pozicije
Chery bilježi fenomenalan rast od 343 posto sa 62 vozila u kumulativu za sedam mjeseci, u odnosu na samo 14 vozila lani. Međutim, Geely takođe pokazuje snažno prisustvo i vjerovatno će već od idućeg mjeseca postati lider bh. tržišta, pogotovo što je asortiman bogatiji za treći model Cityray.
Zanimljivo da su registrovana i dva hibridna SUV-a marke BYD (Seal U DMI), tri Forthinga T5 Evo, te po jedan model marki MG, SWM, DFSK i Foton. Ovo potvrđuje da kineski brendovi postaju ozbiljan faktor na našem tržištu, pogotovo što su za sedam mjeseci već premašili broj registracija za kompletnu prošlu godinu. Rezultat bi bio još impresivniji da je MG na prošlogodišnjem nivou.
Ukupno tržište pokazuje znakove stabilizacije
Juli je sa 1.289 registrovanih novih vozila bio nešto slabiji od rekordnog juna (1.366), ali je i dalje predstavljao solidan rezultat. Ukupno tržište za sedam mjeseci dostiglo je 7.737 registrovanih vozila ili oko 1.100 mjesečno, što je rast od 5 posto u odnosu na isti period 2024. godine.

Nema iznenađujućih trendova koji oblikuju tržište. Benzinci nastavljaju dominaciju, dok tržište električnih vozila skoro ne postoji.
Ovi rezultati pokazuju da se bosanskohercegovačko tržište novih automobila nalazi u fazi zdravog rasta, sa jasnim liderima poput Škode, ali i sve izraženijom konkurencijom sa istoka.
(TIP/Izvor: Klix.ba/Foto: Ilustracija/Škoda)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.