Aerodrom Tuzla: Putnicima sa smanjenom pokretljivošću dostupna pomoć

Međunarodni aerodrom Tuzla posvećen je pružanju sigurnog, ugodnog i pristupačnog iskustva za sve putnike, uključujući i one sa smanjenom pokretljivošću (PRM – Passangers with Reduced Mobility). Njihov cilj je omogućiti svakom putniku jednaku mogućnost korištenja svih usluga i sadržaja na aerodromu.

U skladu s evropskim standardima i propisima, Aerodrom Tuzla nudi podršku PRM putnicima kroz sljedeće usluge:

Pomoć pri dolasku i odlasku

Putnicima kojima je potrebna dodatna pomoć omogućena je asistencija već od trenutka dolaska na aerodrom, tokom registracije, pasoške i sigurnosne kontrole, pa sve do ukrcavanja u avion. Isto važi i za dolaske – od iskrcavanja do izlaska iz terminala.

Jako je važno naglasiti da putnici koji trebaju asistenciju dužni su to najaviti najmanje 48 sati prije planiranog leta, direktno aviokompaniji preko koje putuju.

Na Aerodromu Tuzla to uključuje:

✈ Wizz Air

✈ Ajet

✈ Pegasus Airlines

Asistencija se pruža slijedećim kategorijama putnika:

WCHR

(wheelchair – ramp) Putnici koji se mogu sami kretati uz/niz stepenice i u kabini zrakoplova, ali trebaju pomoć (kolica ako se radi o većim distancama –preko 150 metara) za kretanje po terminalnoj zgradi, od terminalne zgrade do zrakoplova, te od terminalne zgrade do slijedeće tačke prevoza na javnoj strani aerodroma.Putniku će biti obezbjeđena pratnja pri kretanju, a u slučaju većih distanci invalidska kolica su potrebna.

WCHS (wheelchair – steps) Putnici koji se mogu sami kretati u kabini zrakoplova, a ne mogu se sami kretati uz/niz stepenice, trebaju pomoć (kolica ako se radi o većim distancama – preko 150 metara) za kretanje po terminalnoj zgradi, od terminalne zgrade do zrakoplova, te od terminalne zgrade do slijedeće tačke prevoza na javnoj strani aerodroma.Putniku će biti obezbjeđena pratnja pri kretanju, a u slučaju većih distanci invalidska kolica su potrebna.

WCHC (wheelchair – cabin seat)U ovu kategoriju ulazi veliki broj putnika. Ona uključuje potpuno nepokretne osobe, osobe koje se mogu kretati samo uz pomoć kolica ili nekog drugog pomagala i trebaju posebnu pomoć sve vrijeme od dolaska na aerodrom do smještanja u kabini zrakoplova (u dolasku se proces invertira). Ova kategorija isto tako podrazumjeva i osobe sa nepokretnim donjim ekstremitetima kojima je potrebna asistencija prilikom ukrcavanja/iskrcavanja (unošenja/iznošenja), ali koji se sami mogu kretati u vlastitim kolicima.Putniku će biti obezbjeđena pratnja, korištenje aerodromskih invalidskih kolica, ukoliko putnik vlastita želi predati na šalteru za registraciju.

BLND (blind passenger) Osobe sa oštećenjem vida i slijepe osobe. Putniku će biti obezbjeđena pratnja pri kretanju.

DEAF (deaf passenger)Osobe sa oštećenjem sluha i gluhe osobePutniku će biti obezbjeđena pratnja pri kretanju.

BLND/DEAF

(blind & deaf passenger) Slijepe i gluhe osobe, koje se mogu kretati samo uz asistenciju osobe u pratnji. Putniku će biti obezbjeđena pratnja pri kretanju.

DPNA (disabled passenger needing assistance) Osobe sa intelektualnim i problemom u razvoju. U ovu kategoriju ulaze osobe sa demencijom, Alchaimerovom bolešću, Downovim sindromom, osobe koje putuju same i koje trebaju konstantnu asistenciju prilikom zemaljskog opsluživanja.Putniku će biti obezbjeđena pratnja pri kretanju.

Na Međunarodnom aerodromu Tuzla  posebnu pažnju posvećuju onima kojima je potrebna dodatna podrška, jer vjeruju da putovanje treba biti dostupno svima. Osoblje je tu da pruži pomoć s pažnjom, poštovanjem i osmijehom – jer briga o putnicima nije samo obaveza, već i vrijednost na kojoj baziraju svoje poslovanje.

(TIP)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.