zanći nije pazila , utuvula sebu u glkavu da je ona neka zvijerzda pa i dok je tako sama sebe…
Hoće li biti rekonstrukcije magistralnih puteva u TK, evo šta kažu u Cestama FBiH

U više navrata zastupnici i delegati Parlamenta Federacije koji dolaze iz Tuzlanskog kantona ukazivali su na nedovoljna ulaganja u izgradnju cesta na području ovog kantona, tačnije da Tuzlanski kanton nema kilometra brze ceste.
Tako je federalni zastupnik Admir Čavalić pitao nadležne u Cestama Federacije BiH koji su projekti rekonstrukcije u modernizacije magistralnih i regionalnih puteva TK za koje su već osigurana sredstva.
Uglavom većina projekta se svodi tek na eksproprijaciju zemljišta.
– Na području TK utvrđeni su izgradnja dionice Šićki Brod-Đurđevik na trasi ceste Tuzla-Sarajevo. U svrhu finansiranja eksproprijacije, projektiranja, građenja i nadzora u ovoj godini osigurano je ukupno 18.000.000 KM. Ostatak potrebnih sredstava će se osigurati kroz Budžet FBiH u narednim godinama, u skladu sa dinamikom aktivnosti – naveli su iz Cesta FBiH.
Finansirat će se i izgradnja “Južne saobraćajnice” u Tuzli, dionica Ši Selo-Slavinovići I faza (nastavak od Prinčeve džamije), za što je osigurano 1.500.000 KM, tačnije, u svrhu finansiranja eksproprijacije.
Planirana je i izgradnja kružnog toka Mlake, na cesti M 18, dionica Šićki Brod 3 – Živinice I.
– U ovoj godini osigurano ukupno milion KM u svrhu finansiranja eksproprijacije, građenja i nadzora. Ostatak potrebnih sredstava će se osigurati kroz budžet FBiH u narednim godinama, u skladu sa dinamikom provođenja postupka eksproprijacije i ostalih aktivnosti – naveli su iz Cesta FBiH u odgovoru Čavaliću.
U planu je i izgradnja kružnog toka HIDANI, na cesti M4 u Kalesiji, dionica Simin Han – Donje Caparde za što je osigurano milion KM, a u svrhu finansiranja eksproprijacije, građenja i nadzori.
Planom poslovanja JP Ceste FBiH za 2025. godinu iz vlastitih sredstava na područku TK planirani su projekti rekonstrukcije raskrsnice cesta u Općini Živinice, naselju Maline. Za projektiranje, izvođenje i nadzor ukupno planirano – 509.000 KM.
Zatim, rekonstrukcija raskrsnice na cesti M1.8, skretanje za poslovnu zonu naselje Tinja, općina Srebrenik za čije izvođenje i nadzor ukupno je planirano 460.000 KM. U planu je rekonstrukcija raskrsnice na M4, ulaz u Gračanicu – za radove i nadzor planirano je 1.130.000 KM, kao i rekonstrukcija mosta preko rijeke Soline u Tuzli, dionica Šićki Brod – Kalesija. Za izvođenje i nadzor ukupno planirano 465.000 KM.
Tu je i rekonstrukcija mosta preko rijeke Tinje u Donjoj Potpeći, dionica Srebrenik Šićki Brod 3. Za izvođenje i nadzor ukupno je planirano 1.105.000 KM
– S obzirom na to da je JP Ceste FBiH u ovoj godini izdvojilo značajna sredstva za sanaciju šteta od poplava na području Jablanice i Konjica, to su u 2025. smanjene mogućnosti ulaganja u projekte rekonstrukcije – naveli su iz ovog preduzeća.
Ukupna vrijednost svih planiranih radova je nekih 25,5 miliona KM, dok je primjera radi, Vlada Federacije BiH za brzu cestu Mostar-Široki Brijeg, granica sa Hrvatskom, osigurala 43,2 miliona KM.
(TIP/Izvor: Faktor.ba/Foto: Ilustracija/FB)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.
Komentar
Možete obezbjediti milijardu maraka za brzu cestu Mostar Grude Posušje a za kompletan najmnogoljudniji kanton tri miliona sa trpljenje rupa…sram vas bilo..samo im treba dati treći entitet pa neka se sami financiraju a na da ih Tuzla Sarajevo i Zenica gradi…