Trebao bi im dati Nobelovu nagradu za promociju kriminala !!!
Snimak iz trgovine na Jadranu podigao prašinu na društvenim mrežama

Još jedan snimak iz Dubrovnika, tačnije iz jedne tamošnje trgovine podijelio je internet… Dok jedni misle da je u pitanju možda greška, drugi su bijseni i ogorčeni…
Na TikToku je osvanula objava u kojoj se pokazuje ručnik za plažu koji košta 106 eura. Objava je podijelila gledatelje, pa tako neki misle da je riječ o cijeni u kunama koja je greškom ispisana u eurima, dok drugi nisu birali riječi kako bi opisali državu i turizam.
“Nadam se da mi je 100 eura ušiveno u ručnik”, “Mrzim ovu državu”, “Turizam u Hrvatskoj je gotov”, “Ma, to je cijena u kunama”, “Toliko je inflacija poskočila da ljudi u komentarima misle da je cijena u kunama. Nema nam spasa!”, “Nitko nikoga ne sili kupiti proizvod. 🙂 Cijene su ogromne u bilo kojem turističkom mjestu, ista stvar svugdje, svatko želi u sezoni zaraditi za cijeli život… Ne kupiš i čekaš propast trgovine. :)”, “Ovo je sramota naše zemlje, žalosno”, samo su neki od komentara na objavu.
Snimak iz trgovine u Dubrovniku koji je podigap prašinu na TikToku možete pogledati u nastavku, a da ne bi bilo dileme, čini se da cijena nije greškom ispisana u eurima jer se artikl može kupiti i u webshopu iste trgovine, u kojem trenutačno košta 99 eura, prenosi Dnevnik.hr.

(TIP)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.