Snimak iz trgovine na Jadranu podigao prašinu na društvenim mrežama

Još jedan snimak iz Dubrovnika, tačnije iz jedne tamošnje trgovine podijelio je internet… Dok jedni misle da je u pitanju možda greška, drugi su bijseni i ogorčeni… 

Na TikToku je osvanula objava u kojoj se pokazuje ručnik za plažu koji košta 106 eura. Objava je podijelila gledatelje, pa tako neki misle da je riječ o cijeni u kunama koja je greškom ispisana u eurima, dok drugi nisu birali riječi kako bi opisali državu i turizam.

“Nadam se da mi je 100 eura ušiveno u ručnik”, “Mrzim ovu državu”, “Turizam u Hrvatskoj je gotov”, “Ma, to je cijena u kunama”, “Toliko je inflacija poskočila da ljudi u komentarima misle da je cijena u kunama. Nema nam spasa!”, “Nitko nikoga ne sili kupiti proizvod. 🙂 Cijene su ogromne u bilo kojem turističkom mjestu, ista stvar svugdje, svatko želi u sezoni zaraditi za cijeli život… Ne kupiš i čekaš propast trgovine. :)”, “Ovo je sramota naše zemlje, žalosno”, samo su neki od komentara na objavu.

Snimak iz trgovine u Dubrovniku koji je podigap prašinu na TikToku možete pogledati u nastavku, a da ne bi bilo dileme, čini se da cijena nije greškom ispisana u eurima jer se artikl može kupiti i u webshopu iste trgovine, u kojem trenutačno košta 99 eura, prenosi Dnevnik.hr.

rucnik-peskir-106-eura-dubrovnik2

(TIP)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.