Istekao rok za izgradnju autoputa kod Tešnja, radovi daleko od završetka: Pogledajte projekt od 300+ miliona KM

Rok za izgradnju dionice Putnikovo Brdo – Medakovo na Koridoru Vc zvanično je istekao 1. juna ove godine.

Ekipa BiznisInfo.ba posjetila je gradilište proteklog vikenda, a prema onome što su tamo vidjeli dionica nije ni blizu završetka.

Asfaltiran je tek manji dio trase, dok se na većem dijelu izvode drugi radovi poput uređenja terena, gradnje mostova, regulacije rijeka itd.

Radove na dionici Putnikovo Brdo – Medakovo izvodi sarajevska firma Euro-Asfalt.

Ugovor o izgradnji ove dionice potpisan je 11. novembra 2022. godine, a vrijednost ugovorenih radova iznosi 167 miliona eura sa PDV-om.

Dionica je duga osam i po kilometara.

Ovo je jedna od dvije dionice koje će činiti novu saobraćajnu cjelinu kod Tešnja. Druga je dionica Medakovo – Ozimice.

Da će rokovi za izgradnju dionice Putnikovo Brdo – Medakovo biti probijeni moglo se i naslutiti.

BiznisInfo.ba je u martu ove godine objavio da su nadležni u Federaciji BiH odlučili promijeniti projekt autoceste kod Tešnja, iako nije poznato šta se tačno mijenja.

Osim činjenice da se pred sami istek roka krenulo u izmjenu glavnog projekta, kašnjenje je najavljeno i informacijom koja je objavljena početkom ove godine da tek slijedi izmještanje rijeke Tešanjke na obuhvatu od čak blizu 50 parcela.

Iz kompanije Euro-Asfalt ranije ove godine je potvrđeno da je razlog kašnjenja izmještanje rijeke Tešanjke.

Drugi razlog je, kako su kazali, tri arheološka nalazišta na koja su naišli tokom radova i koja su zbog procedura provjere i zaštite na neko vrijeme zaustavila radove na spomenutoj dionici.

Pri izvođenju radova pronađeno je nekoliko arheoloških nalazišta i to: Putnikovo Brdo (Općina Usora), Alibegovci (Općina Usora), Tešanjka – Lepenica (Općina Tešanj).

Spomenuta dionica prolazi kroz tri općine – Usora, Doboj Jug i Tešanj. Glavni projekt za ovu dionicu uradio je IPSA Institut d.o.o. Sarajevo.

Ova dionica ide sjeverno od Tešnja, odnosno povezat će ovaj grad sa entitetskom linijom, sa Dobojem.

Druga dionica koja je također u izgradnji, Medakovo – Ozimice, ide od Tešnja južno ka Zenici i Sarajevu.

U svakom slučaju, vozači će se još načekati da autoputem dođu u Tešanj.

Za to vrijeme izvoz iz ovog grada, jednog od najrazvijenijih u BiH, odvijat će se cestama ispod svakog nivoa.

(TIP/Foto: Biznisinfo.ba)