Super reakcije i inicijative samo nigdje ne procitah:"Ko izradi STRATEGIJU i uz ciji "AMANET" i ko istu i kada usvoji?
Kako se donirane stvari iz Njemačke prodaju u BiH: Njemački influenser kupio svoje tene za 20 KM u Cazinu

Njemački influenser izazvao je buru reakcija na društvenim mrežama nakon što je objavio video u kojem prikazuje kako odjeća donirana u Njemačkoj završava na prodajnim policama u Bosni i Hercegovini, prenosi Crna-Hronika.
U videu koji je pregledan više od 500.000 puta, influenser je pokazao da je par tenisica koje je donirao u Njemačkoj — na javno dostupnom punktu za donacije — završio u prodavnici polovne odjeće u Cazinu.
Kako bi pratio put donirane obuće, u tenisice je ugradio GPS lokator koji je evidentirao kretanje sve do destinacije u BiH.
Influenser je potom lično doputovao u Cazin, gdje je za 20 KM kupio vlastite donirane tenisice.
U razgovoru s radnicama u prodavnici, pokušao je saznati više o porijeklu robe. Rečeno mu je da “roba dolazi iz Njemačke”, ali da nije riječ o donacijama, već da je gazda prodavnice nabavlja komercijalno.
Ovaj video je pokrenuo brojna pitanja o zloupotrebi donirane humanitarne pomoći i načinu na koji odjeća, namijenjena potrebitima, završava u prodajnim kanalima.
Javnost u BiH i Njemačkoj oštro je reagovala, tražeći veću transparentnost i kontrolu u procesima doniranja i distribucije.
(TIP/Foto: TikTok)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.