Oduzeta odjeća i putnička motorna vozila bez porijekla na području RC Tuzla vrijednosti oko 296.000 KM

Ovlaštena službena lica Uprave za indirektno oporezivanje na osnovu operativno-taktičkog rada izvršila su privremeno oduzimanje veće količine tekstilne robe od pravnog lica i putničkih motornih vozila od samostalnog preduzetnika sa područja RC Tuzla.

Na osnovu raspoloživih operativnih saznanja o krijumčarenoj robi iz Srbije i poslovanju pravnog lica, izvršena je provjera prometa i porijekla roba i tom prilikom pronađeno 1190 komada robe stranog porijekla za koju nije postojala zakonom propisana dokumentacija (odjeća robne marke Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Boss, Dsquared2, Diesel).

Takođe, na osnovu operativnih informacija i saznanja, izvršena je provjera prometa porijekla roba kod samostalnog preduzetnika na području RC Tuzla. Tom prilikom je pronađeno 35 putničkih motornih vozila koja nisu imala dokumentaciju o porijeklu niti dokaz da su prošla redovnu carinsku proceduru.

Ukupna vrijednost oduzete robe u oba predmeta iznosi oko 296.000 KM.

Uprava za indirektno oporezivanje poziva sve građane da na otvorenu liniju UIO broj 080 02 06 07 prijave svaki oblik nelegalne trgovine, poreske ili carinske utaje. Svi pozivi su besplatni i potpuno anonimni, saopćeno je iz Uprave za indirektno oporezivanje.

(TIP/Foto: UIO BiH)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.