Veliko priznanje za domaću kreativnu scenu: Haris Mujanović u žiriju Cannes Lions festivala

Bosna i Hercegovina će ove godine po prvi put imati svog predstavnika u žiriju najprestižnijeg svjetskog festivala kreativnosti – Cannes Lions. Haris Mujanović, CEO agencije Via Media, ocjenjivat će najinovativnije kampanje globalne industrije oglašavanja.

Biti prvi iz Bosne i Hercegovine u žiriju Cannes Lionsa znači da više ne dolazimo na svjetsku scenu, već da smo dio nje. Ovo nije samo lično priznanje i priznanje za Via Mediu, već i signal da nova generacija kreativaca s Balkana zauzima svoje mjesto u globalnoj industriji.“ – izjavio je Mujanović.

Na zvaničnoj stranici festivala predstavljen je kao “pokretačka snaga iza jedne od najnagrađivanijih kampanja u Adriatic regiji za Bingo, pokazujući da snažna, strateški utemeljena kreativnost može nastati bilo gdje i ostaviti snažan utisak širom svijeta.”

Mujanović je u svijetu oglašavanja i brendinga od 2012. godine, inspirisan idejom da kreativnost ima moć unaprijediti svijet u kojem živimo. Danas predvodi Via Media agenciju koju je pozicionirao kao jednu od najnagrađivanijih u regiji. Pod njegovim vodstvom, Via Media je 2023. proglašena agencijom godine na Golden Drumu, a nagrađivana je i na festivalima Balcannes, Epica, Sempl, Somoborac i No Limit.

Cannes Lions 2025 održat će se od 16. do 20. juna

(TIP)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.