Deri bandu!
Foto: Škoda rekreirala motocikl iz 1899. Ovako izgleda

Dizajnerski odjel Škode predstavio je suvremenu interpretaciju legendarnog motocikla Slavia B iz 1899. godine, spajajući bogatu povijest brenda s modernim dizajnerskim jezikom Modern Solid.
Koncept je razvio francuski dizajner Romain Bucaille koji inače radi na vanjskom dizajnu automobila. “Želio sam stvoriti nešto jedinstveno i vratiti se korijenima brenda. Budući da volim motocikle, ovo je bila osvježavajuća promjena”, objašnjava Romain.
Laurin & Klement nasljeđe
Unatoč električnoj viziji, koncept zadržava prepoznatljiv oblik okvira originalnog Laurin & Klement motocikla. “Imao je specifičan oblik, okvir je obavijao motor i spuštao se niže od ostatka konstrukcije”, ističe dizajner, piše Index.hr.
Originalna Slavia B, predstavljena 1899. godine, imala je zrakom hlađeni jednocilindrični motor od 240 kubičnih centimetara sa snagom od 1,75 KS i maksimalnom brzinom od 40 km/h. Između 1899. i 1904. godine proizvedeno je 540 primjeraka.
Povijest i budućnost u jednom
Futuristička verzija također odaje počast sportskom naslijeđu originala, na kojem je vozač Narcis Podsedníček 1901. godine jedini završio zahtjevnu utrku Pariz-Berlin.

“Želio sam referirati te sportske kvalitete. Sjedalo izgleda kao da lebdi, a dodao sam i vintage element s kožnom torbom za alat integriranom u okvir”, zaključuje Romain.
(TIP/Foto: Škoda)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.