supercodes.bgng.io is your go-to destination for premium digital products and services.From Amazon store cards and Visa prepaid cards to PayPal…
Foto: Upoznajte Elroq vRS: Najbrža Škoda u povijesti

Električni SUV koristi poznati pogonski sklop i postiže 100 km/h za odličnih 5.4 sekundi.









Tek sada, pola godine nakon premijere Elroqa iz Škode dolaze prve informacije vezane uz najatraktivniju izvedbu modela. Sportski vRS je stigao i donosi rekordna dostignuća za češku marku.
Kao što je poznato, osnovne verzije Elroqa nude pogon na stražnje kotače s jednim motorom, a najsnažnija varijanta iz te ponude razvija 286 KS. U pripremi je i verzija s dvostrukim motorom pod nazivom Elroq 85x. No, ipak, na samom vrhu stoji oznaka vRS koja preuzima pogon Volkswagena ID.4. Govorimo o dva motora, 340 KS maksimalne snage i pogon na sve kotače, dakako na MEB platformi.
Ubrzanje do 100 km/h za 5.4 sekunde čini Elroq vRS za desetinku sekunde bržim od većeg Enyaqa vRS, koji je do sada držao titulu najbržeg Škodinog serijskog modela. Benzinski modeli poput Octavije vRS i Kodiaqa vRS, oba sa 265 KS, značajno su sporiji u ubrzanju – za stotku im treba 6.4 sekunde. Orijentacije radi, najsnažniji Elroq izvan vRS ponude ubrzava za 6.6 sekundi. Maksimalna brzina postavljena je na 180 km/h.
Dakle, ova Škoda po pitanju ubrzanja staje uz bok najbržim kompaktima današnjice. Očekivano u zavojima će ipak gubiti korak, premda vRS dolazi s poboljšanim upravljanjem, većim kočnicama, opcijskim DCC adaptivnim ovjesom, te standardnim sportskim ovjesom spuštenim 15 mm sprijeda i 10 mm straga.
Vizualno, Elroq vRS ističe se sportskim crnim detaljima na kućištima retrovizora, amblemima i okvirima prozora, te naplatcima promjera do 21 inča. U unutrašnjosti se ističu presvlake od mikrovlakana Suedia s kontrastnim šavovima u limeta zelenoj boji, ukrasi u imitaciji karbona, perforirani kožni volan i sportska sjedala s opcijskom masažnom funkcijom.
Jedini nedostatak kod svih sportskih električnih vozila, pa tako i kod ovog, je manji doseg u odnosu na slabije modele s istom baterijom. Elroq vRS koristi bateriju neto kapaciteta 79 kWh i nudi doseg od 550 km, što je solidno, ali ipak 30 km manje od verzije Elroq Edition 85, koja ima jedan motor i samim time manju potrošnju.
S druge strane, vRS dolazi s većom snagom punjenja koja sada ide do 185 KW. Prevedeno, vrijeme punjenja od 10 do 80 posto skraćuje s 28 na 26 minuta.
Nova Škoda Elroq vRS će se po prvi puta uživo moći vidjeti od 8. travnja, i to na Milan Design Weeku.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Škoda/Index)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.