Glupi narode umjesto da se udružiti i Milu i Čovića i Nakita i svu bagru pohapsite oni vas huškaju u…
Foto: Audi predstavio novi A6, cijene kreću od 58.000 eura

Konačno smo i to dočekali – Audi je predstavio karavansku izvedbu svog najcjenjenijeg modela.
Inicijalno se trebao po uzoru zvati A7, ali su u Audiju u zadnji čas odlučili vratiti se staroj nomenklaturi,. A4 je tako postao A5, dok je A6 ostao A6. I to kao Avant. Ali brige nema jer se priča s Passatom neće ponoviti, pa će A6 ipak dobiti limuzinsko izdanje, i to kroz mjesec dana.
Pomalo neočekivano Audi je za premijeru izabrao automobil u smeđoj nijansi sa zatamnjenim simbolom marke. Nenametljiv i pomalo konzervativan, novi A6 ipak otkriva neke novitete, poput senzora u donjem dijelu maske, dok su straga jasno istaknuti pravi završeci ispuha.

S koeficijentom otpora zraka od 0.25 ovo je najaerodinamičniji A6 u povijesti, ali samo u konkurenciji onih koji voze uz pomoć fosilnih goriva. Da, prijašnji A6 E-tron je nijansu bolji. Bazna izvedba postavljena je na 18-inčne naplatke, ručice vrata su upuštene u površinu, a automobil je veći od prethodnika.
Veće dimenzije ne donose i više prostora, bar ne u prtljažniku koji je 60 litara manji novi C8. I dizajn je poznat iz prethodnih noviteta, pa nije potrebno dodatno privikavanje. Audi je zato ponudio kvalitetnije materijale. Postavljen stepenicu iznad novog A5, a ponuda opcijski uključuje i dodatni zaslon za suvozača od 10.9 inča. Središnji od 14.5 i vozački od 11.9 su kao kod A5.

Klasični A6 se nudi u tri opcije, a bazna je 2.0 benzinac s 204 KS i 340 Nm, prednjim pogonom i bez elektrifikacije. I dizelaš ima 204 KS, ali se nudi i s quattro pogonom. U ponudi ostaje 3.0 V6 TFSI s 48V potporom i 367 KS, te pogonom na sve kotače. Potonji se katapultira do stotke za samo 4.7 sekundi uz 250 km/h maksimalca.
Električni A6 e-tron kreće s baterijom od 83 kWh i maksimalnih 286 KS. Sve ostale uključuju veću bateriju od 100 kWh, a daljnje opcije su performance s 367 KS, quattro s 428 KS i S6 e-tron s 503 KS.

Spomenimo kako performance izvedba nudi najbolji doseg od čak 756 km, odnosno 720 km u Avant verziji. S6 pak vrijedi spomenuti zbog dosega od 675 km, ali i ubrzanja do 100 km/h za samo 3.9 sekundi. Snage punjenja su 225 KS za najslabiju i 275 kw za sve ostale verzije. Prevedeno, punjenje 10-80% traje samo 21 min. A još dolazi i RS verzija.
Prve isporuke za novi A6 kreću u svibnju uz početnu cijenu od čak 58.000 eura. Birate li V6, start je na 72.000 eura. Električna opcija pak ima start na 62.800 eura, odnosno 64.450 eura za Avant, u Njemačkoj, naravno, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Audi)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.