Foto: Škoda predstavila obnovljeni Enyaq, evo što je sve novo

Model je predstavljen 2020. godine kao ključni model u elektrifikaciji. Sad je temeljito obnovljen.
Vrijem je za prvi značajan redizajn koji će obuhvatiti i coupe izvedbu lansiranu 2022. godine. Obnovljene izvedbe ćete lako prepoznati, sprijeda s novim tech-Deck licem koje nosi dvostruka svjetla i osvijetljenu prednju masku.

Enyaq je dobio i nove odbojnike, a sve kako bi se približio estetici novijeg Elroqa. Kad su pak u pitanju silueta i stražnji kraj, novosti su vidljive tek povećalom. Ipak, u Škodi nakon svega napominju kako se aerodinamika značajno poboljšala, toliko da je Enyaq postao najaerodinamičniji Škodin model. Tu posebno naglašavamo coupe izvedbu s koeficijentom otpora zraka od 0.229.

Uđete li u dotjerani Enyaq, pronaći ćete više serijske opreme. To uključuje 5-inčnu digitalnu ploču s instrumentima, 13-inčni infotainment zaslon, grijana sjedala i upravljač, trozonsku klimu, bežično punjenje s funkcijom hlađenja i električni prtljažnik.Tekst se nastavlja ispod oglasa
Grupa sustava asistencije pojačana je prediktivnim adaptivnim tempomatom i detekcijom mrtvog kuta, stavkama koje dolaze bez doplate. Na popisu opcija je sistem daljinske podrške parkiranju.

Grupa pogona se nije mijenjala, ali sada uz osjetno veći doseg. Prema WLTP-u je doseg povećan s prijašnjih 340-565 km na 431-587 km, ovisno o biranoj izvedbi. Osim opcija baterija kapaciteta 59 i 77 kWh, kupci na raspolaganju imaju i nekoliko opcija pogona. Startni Enyaq 60 ima elektromotor snage 204 KS, Enyaq 85 i AWD imaju 286 KS, na vrhu je vRS izvedba s 340 KS.
Prodaja obnovljenog modela u Europi je krenula 9. januara, i to po početnoj cijeni od oko 44.000 eura, piše Index.hr.

(TIP/Foto: Škoda)
Sada, kada je Zuti predcenik, to nije toliko veliko zlo. Ali, kada ovaj drugi postane predcenik, nahebali smo ga svi…