Foto: Objavljeni su prvi detalji o Golfu 9; Na razvoju radi i američki proizvođač

Saradnja Volkswagena i američkog start-upa traje već neko vrijeme, a ovih je dana dodatno produbljena.
Nakon što su Volkswagen i Rivian prošlog mjeseca potpisali sporazum o suradnji težak gotovo 6 milijardi dolara, u javnost su procurile i neke konkretne informacije o očekivanim rezultatima njihove buduće suradnje. Naime, njihova zajednička tvrtka ima za cilj razvoj arhitekture električnih vozila i softverskih rješenja za njih.
Sada se pak doznaje da će Volkswagen još jednom izokrenuti stvari. Prvotno je električnog Golfa zamijenio ID.3, a sad bi upravo prvi ID model trebao zamijeniti Golf devete generacije. Pogađate, na razvoju novog Golfa radit će i Rivian. Potvrdio je to i Thomas Schäfer, prvi čovjek njemačke kompanije.

Kad se sublimiraju dosadašnje informacije, to znači da će nova platforma Scalable Systems Platform (SSP) koju zajedno razvijaju VW i Rivian, biti podloga za novi električni Golf. Platforma će premijerno biti iskorištena nešto ranije, na modelima Audija i Porschea.
U izjavi za Automotive News, Schäfer je potvrdio da im treba pomoć Riviana u stvaranju potpuno novog Golfa: “Odlučili smo kako stvoriti softverski definirano vozilo. To će se dogoditi s Rivianom, u zajedničkom ulaganju, a odlučili smo da ovo putovanje želimo započeti s legendarnim proizvodom, pa smo krenuli s Golfom.“

U svakom slučaju, na novi Golf trebat će pričekati do kraja desetljeća, točnije do 2029. godine. Do tada će Volkswagen paralelno nuditi postojeći Golf i stalno unaprjeđivani ID.3. Možda najzanimljivije jest da aktualni Golf po svemu sudeći u prodaji ostaje sve do 2035. godine ili punih 16 godina od predstavljanja, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Volkswagen)
Sada, kada je Zuti predcenik, to nije toliko veliko zlo. Ali, kada ovaj drugi postane predcenik, nahebali smo ga svi…