Foto: Audi je penzionisao A4 i predstavio A5, a sad je stigla još jedna limuzina
Audi je penzionisao A4 i predstavio A5, a sad je stigla još jedna limuzina.
Nakon što nas je zbunio promjenama u nomenklaturi motornih izvedbi zamijenivši kubikažu motora njihovom snagom, Audi je promijenio i odnos snaga u samom poretku modela. Modeli koje i dalje pokreću fosilna goriva preuzimaju neparna imena. Točnije, nasljednici, pa tako A4 postaje A5, a A6 dolazi uskoro kao A7.
Audi A5 smo već upoznali, a malo ko je primijetio kako se više ne radi o limuzini, nego je to tzv. Sportback. Poput Octavije, koja također dobiva peta vrata, odnosno vrata prtljažnika s integriranim staklom. Ali ne i u Kini, gdje je upravo predstavljen A5L.
Da, Kinezi vole klasične limuzine, pa brojni europski proizvođači tamo nastavljaju plasirati svoje limuzine. I to najčešće produžene varijante. Audi je tako odlučio predstaviti nasljednika modela A4L te mu prigodno dodijelio ime A5L. I ima klasičan poklopac prtljažnika s još klasičnijom trovolumenskom formom limuzine.
I da, za razliku od novopredstavljene marke istog imena 8AUDI, ovaj zadržava logotip s četiri prstena. A5L se protegnuo na čak 4902 mm, odnosno duži je 73 mm od našeg europskog A5. Kako je međuosovinski razmak povećan za 65 mm, jasno je da će ponuda prostora u kabini biti bolja, posebno na stražnjoj klupi.
Recimo i kako prvi veći model u Kini nije A6, ali ni A7, već je to limuzinski A7L.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Audi)
Bosanci ko Bosanci, kad treba uvijek su tu a kad ne treba, sve na svoju štetu.