hanuma pređi kod sdfa tamo pripadaš
UEFA snižava cijene karata gostujućim navijačima
Evropska fudbalska unija (Uefa) objavila je danas da će maksimalna cijena karata koju domaći klub može da naplati gostujućim navijačima biti snižena u tri muška kontinentalna takmičenja za koja je nadležna.
Od ove sezone najskuplja karta za gostujuće navijače iznosiće 60 evra u Ligi šampiona, 40 evra u Ligi Evrope i 20 evra u Ligi konferencija.
Cijena najskuplje karte će sljedeće sezone u Ligi šampiona biti dodatno snižena na 50 evra, u Ligi Evrope će pasti na 35 evra, dok će u Ligi konferencija ostati ista.
“Uvođenjem više pravila koje idu u korist navijačima, mi nastavljamo našu misiju da fudbal ostane inkluzivan sport gdje navijači koji putuju širom Evrope da bodre svoje timove budu cijenjeni i prepoznati”, naveo je predsjednik UEFA Aleksander Čeferin.
Odluka je donijeta nakon konsultacija sa Asocijacijom evropskih klubova (ECA) i organizacijom Fudbalskih navijača Evrope (FSE).
“Modifikovani limit na cijene karata su dodatno prepoznavanje toga koliko su gostujući navijači ključni za atmosferu na evropskim klupskim utakmicama”, rekao je predsjednik FSE Ronan Evejn.
Liga šampiona i Liga Evrope se od ove sezone igraju pod drugačijim formatom, sa po 36 tima umjesto 32, i sa 144 utakmice u prvoj fazi takmičenja umjesto ranijih 96.
(TIP/Izvor: Beta)
Ostavite komentar
Vaša email adresa neće biti objavljena
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.