Foto: Kakav potez BMW-a: Vratio se M5 u praktičnom karavanskom izdanju
Taman nakon što se stišala bura oko novog hibridnog pogona, iz BMW-a su pripremili novo iznenađenje – karavanski M5.
Nakon E34 i E61, generacija E91 je treća po redu koja u postavi ima i karavansku izvedbu moćnog M5. Odlična je to kombinacija koju aktivni vozači vole još od prvih Audija RS i nikad zaboravljenih Volvo karavana.
Karavanska forma slijedi rast dimenzija standardnog M5. Tu prije svega mislimo na širinu s plusom od 7.5 cm sprijeda i 4 cm straga. Ispod ogromnih lukova su jednako veliki naplatci promjera 20 inča sprijeda i broj veći straga.
Agresivniji vanjski izgled po želji ćete moći oplemeniti osvijetljenim “bubrezima“, dok stražnja kombinacija masivnog difuzora i dva para ispušnih topova dolazi standardno. Ono gdje karavan gubi je da u ponudi nema karbonskog krova. Na popisu opcija je panoramski stakleni krov.
U kabini nema iznenađenja. Prostora će biti dovoljno,a svi će uživati u sportskom okruženju s kožom presvučenim sjedalima u atraktivnoj dvobojnoj kombinaciji. Ono gdje se gubi je prtljažnik koji uzima tek 500 litara, odnosno 70 litara manje u odnosu na “običnu” seriju 5 Touring.
Danak je to pogonu o kojem smo već govorili na standardnom M5. 4.4 V8 u izvedbi plug-in hibrida uključuje elektromotor smješten u mjenjaču, a sinergijski učinak je 727 KS i 1000 Nm. 100 km/h postiže za 3.6 sekundi, a vozi do 250 km/h, odnosno 305 s opcijskim M Drivers paketom. Na struju može do 140 km/h.
Dodamo li 11.1 sekundu za sprint do 200 km/h, možemo reći da su performanse impresivne, posebno ako uzmemo u obzir masu od čak 2475 kg. Završit ćemo najneugodnijim podatkom, a to je početna cijena u Njemačkoj od 146.000 eura ili 2000 eura više od limuzine. Prodaja kreće u studenom ove godine, piše Index.hr.
(TIP/Foto: BMW)
Služba za inspekcijske pislove prvo treba da kazni gradsku komunalnu službu, koja se, kad su u pitanju rubne mjesne zajednice…