Pa samo će se radno vrijeme produžiti opet...i opet političari ne čitaju zakon...ako se ovo usvoji...mora se mijenjati zakon o…
Karte za Istanbul uskoro dostupne svima, tuzlanski aerodrom u pregovorima s još dvije aviokompanije
Iz Tuzle se trenutno može letjeti avionima Wizz Aira tri puta sedmično za njemačke gradove Memmingen i Dortmund, kao i dva puta sedmično za Basel-Mulhouse-Freiburg…
Karte za letove na liniji Tuzla – Istanbul, trenutno su dostupne putem aplikacije turske aviokompanije Pegasus, a za nekoliko dana bit će i na web stranicama.
Letovi će se obavljati subotom, a pored ljetne sezone, karte će se već sada moći kupiti i za zimsku sezonu, odnosno sve do 31. marta.
Inače, iz Tuzle se trenutno može letjeti avionima Wizz Aira tri puta sedmično za njemačke gradove Memmingen i Dortmund, kao i dva puta sedmično za Basel-Mulhouse-Freiburg na tromeđi Švicarske, Francuske i Njemačke.
Linija Pegasusa za Istanbul, tačnije aerodrom “Sabiha Gokcen”, vjerovatno nije posljednja novina na MAT-u, nezvanično saznaje Faktor. U toku su pregovori sa još dvije aviokompanije, jednoj koja bi otvorila još dvije linije za Tursku, i drugoj s konekcijama u Evropi.
MAT bilježi veliki pad broja putnika, što je rezultat, prije svega, ukidanja baze Wizz Aira i smanjenja broja linija sa 14 na samo tri. Podaci o broju prevezenih putnika govore da je MAT u junu ove godine imao 13.691, a u isto vrijeme prošle godine 64.795 putnika, što je manjek veći od 50 hiljada putnika.
S većim brojem linija za očekivati je postupan rast broja prevezenih putnika, a nije nebitno ni povećanje broja letova na postojećim destinacijama. Naime, Wizz Air planira od septembra broj letova na liniji za Dortmund povećati sa tri na četiri, a za Basel-Mulhouse-Freiburg sa dvije na tri, dok će se za Memmingen već od avgusta moći letjeti umjesto tri, pet puta sedmično.
(TIP/Izvor: Faktor.ba/Autor: J.Bojić/Foto: Ilustracija)
2 komentara
Dobro je ako je tako ! Volim da MAT uspije za inat rasističkim gradovima B.Luka ; Sarajevo ; Mostar !!!
Sramota je da MAT nije mogao pronaći avioprevoznike za destinacije koje je ranije obavljao WIZER, kao što je Frankfurt Han.Devedeset posto dijaspore iz Njemačke se pati nedolaskom u svoju BiH ili se prevozi autobusima vozeći se po 22 sata.Za ovo je isključivo kriv menadžment i niko drugi.Postavlja ju se kadrovi po stranàčkoj podobnosti sa sumljivim diplomama i niko na to ne reaguje.Zar se ne može uz subvenciju pronaći neki niskobuđetski prevoznik koji će po istoj matrici obavljati letove a bez koruptivnih aktivnosti.Sumljiva i ona aktivnost sa subvencijama sa Lumivingsom.Kako je to naivno prošlo sa prevoznikom koji je letio na trećerazredne aerodrome udaljene od centralnih gradova Evrope.To ne bi uradilo ni dijete iz osnovne škole.Ko nam to baca prašinu u oči i prebacuje krivicu na one, koji nemaju nikakve veze sa aerodromom.Pod hitno izvršiti istražne radnje, kako su završile olako subvencije Lumivingsu.
Komentari su zatvoreni.