Oko 62 posto svjetske populacije koristi društvene mreže
Prema podacima iz 2024. godine, 62 posto ukupne svjetske populacije koristi društvene mreže, a broj korisnika svake godine se povećava, javlja Anadolu.
Prema podacima statističke agencije Statista, Facebook je od aprila preuzeo čelnu poziciju među platformama društvenih mreža prema broju korisnika na svijetu, s više od tri milijarde aktivnih korisnika na mjesečnoj osnovi.
Instagram i WhatsApp, koji su u vlasništvu kompanije Meta, u čijem je vlasništvu i Facebook, nalaze se na 3. i 4. mjestu liste sa dvije milijarde korisnika mjesečno, a na 7. mjestu je Facebook Messenger sa milijardu korisnika.
YouTube, online platforma za dijeljenje video snimaka u vlasništvu Googlea, nalazi se na drugom mjestu na listi. YouTube trenutno koristi 2,5 milijardi ljudi širom svijeta. Platforma X (ranije Twitter) u vlasništvu Elona Maska nalazi se na 12. mjestu sa 611 miliona korisnika.
– Na listi i šest kompanija iz Kine –
Pored devet poznatih američkih kompanija, šest kompanija sa sjedištem u Kini također je uspjelo da se svrsta na listu.
Najpopularnija platforma među kineskim aplikacijama za društvene mreže je TikTok sa oko 1,6 milijardi korisnika.
TikTok se nalazi na petom mjestu, WeChat na šestom sa 1,3 milijarde korisnika, Douyin zauzima deseto mjesto sa 755 miliona korisnika, Kuaishou je na 11. mjestu sa 700 miliona korisnika, Weibo je na 13. sa 600 miliona korisnika, a prati ga QQ na 14. mjestu sa 554 miliona korisnika.
– Pet milijardi ljudi koristi društvene mreže –
Prema izvještaju “We Are Social” za 2024. godinu, ukupno pet od osam milijardi ljudi, što je oko 62 posto svjetske populacije, koristi društvene mreže.
Broj korisnika društvenih mreža porastao je za 5,6 posto u odnosu na prošlu godinu, a 266 miliona novih korisnika počelo je koristiti društvene mreže prvi put tokom 2023. godine. Prema najnovijim podacima, oko 5,35 milijardi ljudi u svijetu koristi internet.
– Na društvenim mrežama se u prosjeku provede 2,23 sata dnevno –
Prema podacima iz izvještaja, korisnici u prosjeku provedu 2,23 sata na društvenim mrežama, od čega se 1,41 sat potroši na čitanje knjiga, časopisa i slično, 1,25 sati za slušanje muzike, a 1,02 sata za igranje igrica.
(TIP/Izvor: Agencija Anadolija/Foto: ILustracija)
Pa samo će se radno vrijeme produžiti opet...i opet političari ne čitaju zakon...ako se ovo usvoji...mora se mijenjati zakon o…