McDonald’s izgubio spor vijeka

Lanac brze hrane McDonald’s nema pravo da koristi termin “Big Mek” za proizvode od živine, nakon što ga nije koristio za njih pet uzastopnih godina, saopštio je evropski sud, u djelimičnoj pobjedi irskog rivala Supermaka u dugotrajnom sporu o žigovima.

Presuda Opšteg suda sa sjedištem u Luksemburgu bila je usredsređena na pokušaj Supermaka 2017. godine da opozove McDonald’sovu upotrebu imena Big Mac, koji je američka kompanija registrovala 1996. godine za proizvode od mesa i živine i usluge koje se pružaju u restoranima, piše Biznisinfo.ba.

Kancelarija Evropske unije za intelektualnu svojinu (EUIPO) odbacila je zahtjev Supermaka za opoziv i potvrdila da McDonald’s koristi termin za sendviče sa mesom i piletinom, što je navelo irsku kompaniju da ospori odluku prenosi Rojters.

Supermak, koji je otvorio svoje prve restorane u Golveju 1978. godine, prodaje govedinu i pileće hamburgere, kao i pržene pileće nagetse i sendviče. Opšti sud je odbacio argumente McDonald’sa i djelimično poništio i preinačio odluku EUIPO-a.

– McDonald’s gubi zaštitni znak EU Big Mac u pogledu živinskih proizvoda – presudile su sudije.

– McDonald’s nije implementirao istinsku upotrebu u kontinuiranom periodu od pet godina u Evropskoj uniji u vezi sa određenim proizvodima i uslugama – dodali su, prenosi Blic.

(TIP/Foto: Ilustracija)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.