Novi kompaktni SUV predstavio je Mitsubishi, mnogi su oduševljeni
Razvijen za Europu i temeljen na pCMF platformi alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, novi ASX nudi široku paletu opcija elektrificiranog pogona uključujući puni hibrid (HEV) i tehnologiju blagog hibrida, napredne, učinkovite motore s izgaranjem i puni paket sigurnosnih i praktičnih tehnologija za zaštitu i podršku vozaču i drugim putnicima.
ASX, što je skraćenica za “Active Sports X-over”, ponosi se vodećom u klasi, inovativnom infotainment tehnologijom te koristi mobilne aplikacije s ugrađenim Googleom.
“Konkurentnost Mitsubishi Motors ASX-a uvelike je poboljšana dubljom integracijom vanjskog dizajna marke i velikim korakom naprijed u svijetu digitalizacije i povezanosti”, rekao je Frank Krol, predsjednik i izvršni direktor Mitsubishi Motors Europe.
“Ugrađeni Google znači da novi ASX besprijekorno integrira digitalni život vozača unutar automobila, ali i izvan automobila s aplikacijom My Mitsubishi Motors, koja pruža kontrolu u stvarnom vremenu nad brojnim funkcijama.”
Novi ASX proizvodit će se u Renaultovoj tvornici u Valladolidu u Španjolskoj, a proizvodnja će započeti u svibnju ove godine.
Dizajn novog ASX-a u potpunosti uključuje Mitsubishijevo tipično Dynamic Shield prednje lice, pojačavajući SUV karakteristike vozila i pružajući robustan i dinamičan izgled.
Fleksibilni čelični kotači od 17” uključuju posebno dizajniran poklopac kotača, dok crni aluminijski kotači od 18” s dijamantnim rezom uključuju novi, jedinstveni dizajn za osvježeno vozilo.
Stražnja estetika naglašava sportsku stranu dizajna. Svjetla su prepoznatljivog stila i, kao i kod prednjih svjetala, puna su LED dioda. Vanjski izgled SUV-a poboljšan je nizom injektiranih i sjajno crnih ukrasa.
Unutrašnjost novog ASX-a preplavljena je svjetlom zahvaljujući velikom panoramskom krovu. Širok 690 mm, ima tri međumogućnosti otvaranja, a sve se lako kontroliraju kroz okvir koji se nalazi iznad retrovizora. Kada se potpuno otvori, krovni otvor se uvlači 315 mm kako bi okupao kabinu prirodnim svjetlom.
Pokretna stražnja klupa
Udobnost, svestranost i praktičnost se podrazumijevaju; stražnja se klupa pomiče 16 cm prema naprijed, što omogućuje još više prostora i pohrane unutar prtljažnika ili više prostora za noge. To je jednako dodatnih 69 litara prtljažnog prostora povrh standardne 332 litre sa sjedalima u prednjem položaju.
Svakodnevna funkcionalnost novog ASX-a naglašena je velikim mogućnostima za pohranu dostupnima u kabini – pretinac za rukavice, središnji naslon za ruku i spremnici u vratima pružaju više od 22 litre prostora.
Novi ASX dolazi s ugrađenim Googleom i aplikacijom My Mitsubishi Motors, što korisnicima omogućuje pristup dijagnostici u stvarnom vremenu, daljinskim operacijama i funkciji traženja vozila, između ostalih značajki.
S ugrađenim Googleom, vozači imaju pristup aplikacijama i uslugama kao što su Google Maps i Google Assistant, što znači da je pomoć bez ruku u pokretu dostupna samo izgovorom “Hey Google” ili dugim pritiskom na gumb za razgovor na upravljaču.
Potpuna integracija s Googleom
Google Assistant se može koristiti za navigaciju, streaming, upućivanje telefonskih poziva i slanje poruka, upravljanje funkcijama vozila i još mnogo toga. Integracija cijelog paketa povezanih usluga pojačana je uvođenjem mobilne aplikacije My Mitsubishi Motors.
Infotainment sustav novog ASX-a usredotočen je na veliki zaslon od 10.4 inča. On pruža sve informacije koje su potrebne vozaču i putnicima, bilo da se radi o bežičnoj replikaciji pametnog telefona za pristup informacijama ili nizu drugih aplikacija. Pametni telefoni također se mogu bežično puniti, za veću udobnost. Novi ASX uključuje i vrhunski Harman Kardon® zvučni sustav.
Digitalizacija kabine ASX-a dodatno je pojačana bilo 7-inčnim podesivim zaslonom ili 10-inčnim digitalnim vozačevim zaslonom koji vozaču omogućuje personalizaciju zaslona. Oba nude mnoštvo informacija, stavljajući najvažnije podatke izravno pred vozača.
Benzinac i dva hibrida
ASX nudi napredne elektrificirane pogonske sklopove uključujući puni hibrid (HEV) i blagi hibridni pogonski sklop, kao i učinkovite motore s izgaranjem.
Ulazni motor je inovativni trocilindrični 1.0-litreni benzinski motor s turbopunjačem. 1.0-litreni MPI-T uparen je s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i pruža obilje performansi, isporučujući 90 KS snage i 160 Nm okretnog momenta. Njegova sposobnost da pruži rezultate u bilo kojem scenariju podržana je njegovom učinkovitošću, potrošnjom od 5.7 litara/100 km, ispuštanjem samo 130 g/km CO2.
Prva hibridna opcija sastoji se od 1.3-litrenog benzinskog motora s turbopunjačem i izravnim ubrizgavanjem, integriranog s blagim hibridnim sustavom, koji koristi starter generator na remenski pogon povezan s litij-ionskom baterijom od 12 V.
Motor se može upariti ili sa šest-stupanjskim ručnim mjenjačem ili sa sedam-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT). Inače, isporučuje 140 KS/260 Nm s ručnim mjenjačem ili 157 KS/270 Nm sa 7DCT. Obećana je potrošnja 5.7 litara/100 km.
Kupci koji zahtijevaju još veću učinkovitost i niže emisije iz ispušne cijevi mogu imati koristi od potpuno hibridnog (HEV) pogonskog sklopa novog ASX-a. Tehnologija kombinira 1.6-litrenu benzinsku jedinicu s dva elektromotora i automatskim mjenjačem s više načina rada. Jedinica od 143 KS pruža savršenu ravnotežu između performansi i učinkovitosti zahvaljujući električnoj pomoći.
Potrošnja manja od 5 litara
S ukupnim dometom od 900 km, do 80% električnom vožnjom u gradu, 40% uštedom goriva i najboljim kapacitetom EV u HEV segmentu, nevjerojatno osjetljiv hibridni sustav u novom ASX-u daje vozačima dinamične performanse u kombinaciji s udobnim korisničkim iskustvom.
Službene brojke o potrošnji obećavaju 4.6 litara/100 km.
Paket aktivnih sigurnosnih sustava novog ASX-a pruža maksimalnu sigurnost i izgrađen je oko mješavine ultrazvučnih senzora, radara i tehnologije kamere za stvaranje slike okoline vozila, pomažući mu da izbjegne prepreke, upozori vozača ili poduzeti radnje izbjegavanja kako bi ublažili ili spriječili incidente.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Mitsubishi
Ha ha ha ha ha ha