Prve fotografije novog Alfa Romea: Ovo je kompaktni SUV Milano
![](https://tip.ba/wp-content/uploads/2024/04/7bd21667-4bb2-4505-8aa6-d1689c47f2c8.jpg)
Neki novi vjetrovi pušu već neko vrijeme u glavama Alfinih upravitelja, a Milano je najbolji primjer kamo sve to vodi.
Električni kompaktni crossover, to je u prijevodu nova Alfa Romeo Milano. Najmanja Alfa pokazuje da je marka pod Stellantisom dobila novi zamah, a to u prijevodu znači kako je koncern podario većinu tehnologije i upakirao je u prepoznatljiv estetski uzorak talijanske škole dizajna.
Isključivo za Europu
Milano je namijenjen isključivo europskom tržištu, a unosi novi dizajnerski izraz. Potenciran je formom klasičnog crossovera, ali u vrlo mišićavom izdanju s izbačenim bokovima i naglašenim sportskim karakterom. Električnu izvedbu prepoznat ćete po zatvorenoj maski s utisnutim logom.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/029caa6d-c601-4e5e-9cc4-77eade526e49.jpg?width=765)
Svjetla su pomodno podijeljena, a uz atraktivne nijanse kupci će moći birati i naplatke u prepoznatljivom izgledu promjera do čak 20 cola. Pogled u kabinu otkriva moderan izgled u skladu s modom koja se trenutno nosi: digitalni kokpit s dva 10-25-inčna zaslona.
Poznata platforma
U Alfi naglašavaju kako nema prostranijeg modela u klasi. Ipak, čuda nisu moguća jer se radi o osnovi koju već koriste Jeep Avenger i Fiat 600. Da, CMP2 platforma je i ovdje osnova, pa su očekivani i vanjski gabariti od 4170 x 1780 x 1500 mm što je u skladu s normom B segmenta.
Kada smo kod pogona, električna Elettrica ima bateriju od 54 kWh i elektromotor snage 156 KS – kombinacija poznata iz drugih modela koncerna. Ne čudi ni doseg od 410 km, kao ni 100 kW maksimalne snage punjenja. Birate li Veloce dobivate 240 KS, a tada je tu i samoblokirajući diferencijal, te veće kočnice, sportski ovjes i premium pneumatici.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/0d269712-d9eb-4845-9018-f97a3424a925.jpg?width=765)
U ponudi je i hibridna Ibrida opcija s 1.2 trocilindrašem i šest-stupanjskom mjenjačem s dvije spojke. Ima 136 KS, a nudi se i u formi Ibrida Q4 inačici s pogonom na sve kotače.
Još se ne zna datum dolaska na tržište
Cijene nisu obznanjene, kao ni točan termin dolaska na tržište, u svakom slučaju Milano bi mogao biti ključan model u kreiranju poslovne politike marke, ali i zadovoljenja poslovnih ciljeva postavljenih prema njoj. Realno, očekujte start na manje od 30.000 eura.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/8782a8df-4b62-4cb6-8e3e-ed09812498a9.jpg?width=765)
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Alfa Romeo)
Da. A ne da gradjani kupuju podstanice za potrebe CG. To bi isto bilo ko kad bi građani kupovali poslovni…