Oni vas optuzuju da rusite zbog onog, vi njih da ruse zbog ovog, dok ljudi prezivljavaju ...bukvalno. jadni ste i…
Novi Clio je sve bliže, evo šta se zna
![](https://tip.ba/wp-content/uploads/2024/04/39a7d520-cbfe-4603-b95c-46f742eb3bc0.jpg)
Renault Clio je i nakon posljednjeg redizajna zadržao status jednog od najprodavanijih modela u Europi, ali i na hrvatskom tržištu. Može li taj status zadržati i u novom izdanju?
Sve ili ništa
Već sama informacija da će Clio doživjeti šesto izdanje je velika vijest. Podsjetimo, Fiesta, Punto, Rio, A1, vjerojatno i Polo, samo su neki od modela kojima se nasljednik ne vidi. Trenutno tek Stellantis i Renault od velikih igrača vide potencijal u gradskoj klasi.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/0c87acf2-cf3b-421c-abee-765aa212e627.jpg?width=765)
Renault je tu priča za sebe jer gradi dvostruku priču. S jedne strane su tu retro modeli poput R5, najavljenog R4 i novog Twinga, koji će se za naklonost na tržištu boriti estetikom i elektro pogonom. Clio bi pak poput netom lansiranog redizajniranog Captura trebao igrati na neke druge karte.
U skladu s recentnim modelima
Prva je svakako upotrebljivost, odnosno sama isplativost. Osim upotrebljivosti tu će biti moderan dizajn, miljama daleko od retro igara ostalih modela. Novi Clio će stoga inspiraciju tražiti u posljednjim modelima poput Australa, spomenutog Captura, ali i atraktivnog coupe-SUV modela Rafale.
Novi model dolazi 2026. godine, a koristit će unaprijeđenu verziju Ampr Small platforme. Nudit će se s hibridnim i potpuno električnim pogonom, što je u skladu s ove godine revidiranim planovima elektrifikacije game.
Podsjetimo, aktualna peta generacija predstavljena je 2019. godine, a redizajn je doživjela prošle godine. Clio se i dalje odlično prodaje, a u ponudi pored klasičnih motora ne ide dalje od samopunjivog hibrida.
![](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/0ea2b5aa-b669-493a-ad1f-b808e6e0ff60.jpg?width=765)
Dimenzije novog modela će vjerojatno minimalno rasti, čime će Clio ostati veći od R5. Vjerojatno će koristiti nadograđenu verziju postojeće CMF-B platforme pa će nuditi širok raspon pogona. Ampr Small platforma (CMF-BEV), koju koristi potpuno električni R5, dijeli oko 60 posto komponenti s CMF-B platformom, što znači da je moguć crossover.
Benzin i hibrid
U tom kontekstu Autocar izvještava da će hibridna i potpuno električna verzija Clija imati identičan dizajn. Kad se sve zbroji, Clio će biti jedini subkompaktni Renault dostupan s klasičnim motorom s unutrašnjim izgaranjem. Prevedeno, cijena će mu ostati jedan od jačih aduta, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Renault)
Komentar
yiz5wl
Komentari su zatvoreni.