Je li ovo budućnost? Pogledajte rekordnu vožnju Porschea u apsolutnoj tišini
Uz sportske automobile redovito se vezao reski zvuk iz stražnjih topova, grgljanje zvijeri u mirovanju i lavlja rika u punom gasu.
Sve to možete zaboraviti, bar kad je u pitanju dosad najjači i najbrži Porsche. Nedavno predstavljen Taycan Turbo GT je posljednja i ujedno najbrutalnija inačica Porscheove elektro ponude. Automobil je to koji je drastično skratio vrijeme “putovanja” na jednom krugu Nürburgringa za model Taycan, a sada možemo vidjeti i kako je to učinio.
Krug za 7:07.55 minuta
Iako dvostruko slabiji i desetak puta jeftiniji od Rimčeve Nevere, Porscheov adut s dodatnim parom vrata i sjedala apsolvirao je krug za nevjerojatnih 7:07.55 minuta. Za to je bio potreban novi Taycan Turbo GT s dodatnim Weissach paketom, koji eliminira suvišne dodatke poput stražnjih sjedala, a sve u cilju redukcije mase.
Međutim, dok imamo uvid u nevjerojatna ubrzanja koja omogućava električni pogon, pa i vozačko umijeće Larsa Kerna za upravljačem, ono što traži privikavanje je tišina u kojoj se vozimo do rekorda.
Ludi Attack Mode
Uz zvuk vjetra možemo vidjeti i kako vozač koristi Attack Mode kad se na 10 sekundi oslobađa dodatnih 120 kW ili 163 KS, a Kern ih koristi najčešće pri izlasku iz zavoja. Nažalost, pri kraju kruga na ravnoj dionici Kernu je ta funkcija postala nedostupna, što ga je vidno frustriralo.
Red je još jednom spomenuti kako Taycan Turbo GT u maksimumu daje 1108 KS, sprint do 100 km/h odradi za 2.2 sekunde, a maksimalac je 306 km/h, piše Index.hr.
(TIP)
to je klasičćan primjer ekološke akcije pa s egrad pretvara u zelenu opštinu (kasabu)