Evo zašto vrećice čipsa nikad nisu pune do kraja

Živcira vas kada kupite čips, otvorite ga i vrećica skoro pa prazna? Za to postoji jako dobro obrazloženje.

Ako volite jesti čips, sigurno ste primijetili da vrećice čipsa nikad nisu pune. No za to postoji vrlo dobar razlog.

Bilo da otvorite malu vrećicu čipsa ili veću za zabavu da biste nahranili i prijatelje, uvijek je pomalo razočaravajuće vidjeti da je ona daleko od pune.

Iako biste mogli pretpostaviti da je vrećica samo djelomično napunjena kako bi se tvrtke imale veći profit, to također ima veze s iskustvom potrošača, prenosi Večernji list.

Naime, u vrećicama se ostavlja prostora kako se čips ne bi oštetio. Put od tvornice u kojima se čips proizvodi i pakira do vašeg stola je prilično dug.

Kompanije namjerno ostavljaju prazan prostor u vrećici kako se čips ne bi smrvio i kako ne bi preostale samo mrvice.

U vrećice čipsa se dodaje i dušikov plin koji čips održava svježim. Ako bi se vrećice napunile običnim plinom, čips bi se vrlo brzo pokvario i postao bi mekan.

Dušik je prirodni plin i potpuno je bezopasan, a pokazalo se i da poboljšava okus čipsa.

“Osim ako se čips prodaje vakuumski zatvoren, stvarno nema načina da se zaobiđe vrećica punjena dušikom”, Kitchen Cabinet Kings rekao je za Today: Dakle, sljedeći put kada otvorite vrećicu čipsa samo da biste pronašli znatno manje čipsa nego što ste očekivali, znajte da to nije bez dobrog razloga.

Zbog manje količine čipsa u vrećici dobit ćete bolju porciju i manje sitnih, slomljenih komadića.

(TIP/Foto: Shutterstock/Ilustracija)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.