Koje automobile voze najbogatiji ljudi regije: Slovenci i Srbi vjeruju u Ferrari, a Bosanci u Mercedes, cijena ulaska u ekskluzivni klub je visoka

Kupiti auto imućnima, drugima može izgledati kao lagan posao. Vjerovatno je to tako prilikom ispisivanja čeka, međutim, izbor marke automobila nije nikome lagan, pa ni klasi najbogatijih. Iza toga ipak stoji cijeli niz faktora, koji u svojoj cjelini predstavljaju pravu psihologiju.

Jedan od ključnih faktora koji utječe na to kako muškarci biraju automobile vezani su uz status i muškost. Naime, mnogi muškarci vlasitit automobil smatraju odrazom svoje ličnosti, ali i društvenog statusa.

Skupocijeni automobil može podići samopoštovanje i muževnost

Logika tjera na zaključak da iza automobila visokih performansi, još veće cijene i glasovitog brenda mora stajati uspjeh i moć njegovog vozača. Ne mora nužno biti tako, ali u većini slučajeva ipak jeste – sve je upravo onako kako i izgleda.

Osim što skupocijeni automobil može podići samopoštovanje i muževnost, također, određene automobilske marke ili brendovi duboko su povezani sa životnim stilom vlasnika.

Nekada je riječ i o tome da muškarci biraju automobil koji je u skladu s njihovim željenim imidžom ili imidžom koji žele prikazati drugima. I upravo ta želje za određenim statusom može uveliko utjecati na muškarčev proces donošenja odluka kada je riječ o izboru automobila koji će voziti.

Analizirali smo statistike nadležnih agencija o uvozu automobia u zemlje bivše Jugoslavije, i na osnovu tih podataka bez mnogo muke sklopili mozaik premium ukusa imućnih kupaca u zemljama bivše Jugoslavije.

Ferrari SF90 Stradale najskuplji je automobil uvezen u Sloveniju u 2023. godini. Jednog je uvezao autobroker iz Ljubljane i platio ga 775.000 eura sa dodatnom opremom. (Bez dodatne opreme cijena automobila je 522.904 eura.)

“Čekali smo ga 22 mjeseca, ali ga prodajemo za 900 hiljada”, kažu za Finance iz ove kompanije za prodaju auta.

Ferrari SF90 Stradale težak je 1570 kilograma, riječ je o plug-in hibridu koji dijeli ime s trkaćim bolidom Formule 1. Naime, Italijani su se, piše Forbes Slovenija, na 90. godišnjcu trkaćeg tima Scuderia Ferrari prisjetili imena SF90.

Stradale znači “napravljen za cestu”.

I imućni vozači u Bosni i Hercegovini vole Ferrari, i ovaj italijanski superstar na kotačima se vozio bh. ulicama.

Ljubav stanovnika Vojnića prema Mercedesu

Prema podacima Uprave za indirektno oporezivanje BiH 2023.godine u zemlju je uvezen Ferrari F8 Tributo, kao drugi najskuplji uvezeni automobil u našoj zemlji (483,690KM). Bosanci i Hercegovci vole kupovati još i Porsche, ali najviše vjeruju Mercedesu.

Ta ljubav je gotovo ukorijenjena u stereotip, i vraća nas u vrijeme bivše Jugoslavije, gotovo da nije bilo gastarbajtera koji se u svoj rodni grad ili mjesto sa privremenog rada u Njemačkoj nije vraćao sa Mercedesom, koji je za tadašnje prilike važio za limuzinu koju sebi mogu priuštiti rijetki.

Govoriti o Mercedesu u našim prilikama a ne sjetiti se sela Vojnići u zapadnoj Hercegovini je nemoguće. Ovo je možda i jedino mjesto u ovom dijelu svijeta u kojem cjelokupno stanovništvo vozi isključivo Mercedes (1000 Mercedesa na 100-tinjak stanovnika.)

U internet prostranstvima se mogu pročitati i komentari koji sa mnogo duha opisuju određene marke autombila i njihove vlasnike.

Pa tako na sajtu testoviautomobila.rs može se pročitati sljedeće:

Tesla – novi statusni simbol. Voze ga oni koji kažu da razmišljaju o okolišu, a samo žele pokazati da imaju para.

Porsche – voze ga oni koji žele pokazati da imaju para, ali ne prate trendove, jer da prate kupili bi Teslu.

Mercedes vozi radna snaga na radu u inozemstvu kako bi pokazala ovdašnjoj raji da im dobro ide.

Spisak opisa je dug.

Kupiti auto imućnima, drugima može izgledati kao lagan posao. Vjerovatno je to tako prilikom ispisivanja čeka, međutim, izbor marke automobila nije nikome lagan, pa ni klasi najbogatijih. Iza toga ipak stoji cijeli niz faktora, koji u svojoj cjelini predstavljaju pravu psihologiju.

Jedan od ključnih faktora koji utječe na to kako muškarci biraju automobile vezani su uz status i muškost. Naime, mnogi muškarci vlasitit automobil smatraju odrazom svoje ličnosti, ali i društvenog statusa.

Skupocijeni automobil može podići samopoštovanje i muževnost

Logika tjera na zaključak da iza automobila visokih performansi, još veće cijene i glasovitog brenda mora stajati uspjeh i moć njegovog vozača. Ne mora nužno biti tako, ali u većini slučajeva ipak jeste – sve je upravo onako kako i izgleda.

Osim što skupocijeni automobil može podići samopoštovanje i muževnost, također, određene automobilske marke ili brendovi duboko su povezani sa životnim stilom vlasnika.

Nekada je riječ i o tome da muškarci biraju automobil koji je u skladu s njihovim željenim imidžom ili imidžom koji žele prikazati drugima. I upravo ta želje za određenim statusom može uveliko utjecati na muškarčev proces donošenja odluka kada je riječ o izboru automobila koji će voziti.

Analizirali smo statistike nadležnih agencija o uvozu automobia u zemlje bivše Jugoslavije, i na osnovu tih podataka bez mnogo muke sklopili mozaik premium ukusa imućnih kupaca u zemljama bivše Jugoslavije.

Ferrari SF90 Stradale najskuplji je automobil uvezen u Sloveniju u 2023. godini. Jednog je uvezao autobroker iz Ljubljane i platio ga 775.000 eura sa dodatnom opremom. (Bez dodatne opreme cijena automobila je 522.904 eura.)

“Čekali smo ga 22 mjeseca, ali ga prodajemo za 900 hiljada”, kažu za Finance iz ove kompanije za prodaju auta.

Ferrari SF90 Stradale težak je 1570 kilograma, riječ je o plug-in hibridu koji dijeli ime s trkaćim bolidom Formule 1. Naime, Italijani su se, piše Forbes Slovenija, na 90. godišnjcu trkaćeg tima Scuderia Ferrari prisjetili imena SF90.

I imućni vozači u Bosni i Hercegovini vole Ferrari, i ovaj italijanski superstar na kotačima se vozio bh. ulicama.

Ljubav stanovnika Vojnića prema Mercedesu

Prema podacima Uprave za indirektno oporezivanje BiH 2023.godine u zemlju je uvezen Ferrari F8 Tributo, kao drugi najskuplji uvezeni automobil u našoj zemlji (483,690KM). Bosanci i Hercegovci vole kupovati još i Porsche, ali najviše vjeruju Mercedesu.

Ta ljubav je gotovo ukorijenjena u stereotip, i vraća nas u vrijeme bivše Jugoslavije, gotovo da nije bilo gastarbajtera koji se u svoj rodni grad ili mjesto sa privremenog rada u Njemačkoj nije vraćao sa Mercedesom, koji je za tadašnje prilike važio za limuzinu koju sebi mogu priuštiti rijetki.

Govoriti o Mercedesu u našim prilikama a ne sjetiti se sela Vojnići u zapadnoj Hercegovini je nemoguće. Ovo je možda i jedino mjesto u ovom dijelu svijeta u kojem cjelokupno stanovništvo vozi isključivo Mercedes (1000 Mercedesa na 100-tinjak stanovnika.)

U internet prostranstvima se mogu pročitati i komentari koji sa mnogo duha opisuju određene marke autombila i njihove vlasnike.

Pa tako na sajtu testoviautomobila.rs može se pročitati sljedeće:

Tesla – novi statusni simbol. Voze ga oni koji kažu da razmišljaju o okolišu, a samo žele pokazati da imaju para.

Porsche – voze ga oni koji žele pokazati da imaju para, ali ne prate trendove, jer da prate kupili bi Teslu.

Mercedes vozi radna snaga na radu u inozemstvu kako bi pokazala ovdašnjoj raji da im dobro ide.

Spisak opisa je dug.

Da se o ukusima ne raspravlja, stara je narodna mudrost, ljudi od davnina kupuju ono što vole i sve su prilike da će se tom logikom voditi i ubuduće.

Najskuplji uvezen automobil u BiH u ovoj godini je Mercedes-Benz Maybach S 680 4 Matic vrijedan 504.329,15 KM.

Ovaj njemački automobil pokreće 12 – cilindrični bi-turbo benzin agregat, proizvod fabrike Mercedes Benz. Radi se o motoru zapremine 6.0 litra uz 4 x 4 pogon i automatik sa 9 brzina. U pitanju je premium automobil sa maksimalnom brzinom od 250km/h, ubrzanjem od 0-100 za 4.5s i prosječnom potrošnjom od oko 14.1 litara na 100 pređenih kilometara.

Najkuplji uvezeni automobil u Srbiji je Ferrari 812 GTS čija vrijednost je 530.300 eura.

Veza između automobila i identiteta složena je tema. Ljudi čiji bankovni računi su teži od najkupljeg automobila žele biti dio ekskluzivnog kluba. Marke koje biraju razlikuju nijanse.

(TIP/Izvor:forbes.n1info.ba/Autorica: Amela Keserović Polić/Foto: Ilustracija Muhammed Džafer Kamali, Foto: Bruno Bebert / Bestimage / Profimedia, Mercedes Benz USA, Shutterstock)