Audi Q7 doživio je već drugi facelift

Audi je lagano obnovio svoj SUV Q7 sa sedam sjedala, uvodeći novi stil i tehnološke značajke. Ovo je drugi facelift ove generacije koja se izvorno počela proizvoditi 2015. Unatoč svojoj relativnoj starosti model je ostao vrlo popularan, što je potaknulo Audi na neuobičajenu praksu drugog redizajna, kako bi model ostao svjež u usporedbi s novijim konkurentima.

Promjene u vanjskom stilu

Glavne promjene uglavnom se odnose na vanjski stil, s novim dizajnom prednjeg i stražnjeg branika. Prednja svjetla sada mogu biti opremljena HD Matrix LED jedinicama s laserskim dugim svjetlima i različitim svjetlosnim potpisima, dok OLED stražnja svjetla imaju vlastiti novi dizajn.

Audi također nudi nove opcije boja i ukrasa eksterijera. Svaki pogon dolazi s različitom razinom standardne opreme, a nove opcije kotača su veličine između 20 i 22 inča.
Opća arhitektura kabine ista je kao u postojećem automobilu, što nije iznenađenje jer je unutrašnjost Q7 u potpunosti zamijenjena još 2019.

Digitalni kokpit ostaje nepromijenjen

Međutim, postoje nove opcije ukrasa, kože i šavova. Digitalna sučelja također su ažurirana softverom, ali isti trio zaslona – dva dodirna zaslona na ploči i dodatni 12.3-inčni virtualni kokpit – ostaje nepromijenjen.

Q7 inače nudi istu kombinaciju prostora, svestranosti i visoke kvalitete kao i uvijek, sa svih pet sjedala u dva stražnja reda pojedinačno podesiva. Prostor u trećem redu je dovoljno velik za odrasle za kratka putovanja, ali prtljažnik može biti tijesan kada se koristi. Sa spuštenim trećim redom, Audi navodi stražnji prtljažnik od 780 litara.

Samo blagi hibridi

Audi će ponuditi izbor četiri motora koji se sastoji od dva 3.0-litrena V6 dizelaša s 227 KS ili 282 KS, kao i benzinskog V6 istog obujma s 334 KS. Bit će dostupan i vrhunski SQ7, s benzinskim V8 koji ima dva turbopunjača i snažan je okruglo 500 KS.

Svi motori opremljeni su blagim hibridnim sustavom od 48 V koji pomaže u smanjenju opterećenja pogonskog sklopa u prometu i pri malim brzinama. Većina modela Audi Q7 vozit će se na standardnom sustavu zračnog ovjesa, s dodatnom aktivnom tehnologijom protiv prevrtanja koja se napaja iz električnog sustava automobila od 48 V. Audi će također ponuditi upravljanje stražnjim kotačima i stražnji diferencijal Sport Quattro, iako će on vjerojatno biti rezerviran za vrhunski SQ7.
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Audi)