Prevara!
Šta donosi novi Golf, je li baš sve na njemu bolje?
Na novom Golfu sve je bolje, pa i GTI izvedba.
(Gotovo) sve je bolje
Volkswagen je na najbolji mogući način odlučio obilježiti pola stoljeća kultnog modela koji je sve donedavno redovito nosio titulu najprodavanijeg modela u Europi. S osmom generacijom i ukupno 400.000 prodanih u Njemačkoj, osmica najbolje prolazi doma. Sada, nakon facelifta, očekuje se čak i jačanje pozicija, posebno ako Golf i u konkurentnijim izvedbama ostane jeftiniji od električnog ID.3.
Startna cijena će gotovo sigurno ostati niža od 30.000 eura, i to uz činjenicu da se 1.0 TSI motor više ne spominje. Pritom će i bogatija oprema biti plus, kao i niz novosti koje donosi model. U Volkswagenu kažu da je sve bolje. Gotovo sve, rekli bismo, jer prednji poklopac motora i dalje nema amortizer. Nećemo cjepidlačiti pa ipak nastavljamo s novostima.
Kao što je poznato, Golf je izvana ušminkan novim svjetlima s LED tehnologijom. Prednja uključuju i IQ-Light matrix LED svjetla s osvijetljenim logom, a stražnja imaju konfigurabilnu 3D grafiku. Na popisu je i nekoliko novih boja karoserije, kao i dezena naplataka, promjera do 19-inča.
Unutra se pak slušalo kritike korisnika, pa su se vratile tipke. Novi je i infotainment predvođen zaslonom dijagonale 10.4 inča na početnim i 12.9 inča na skupljim izvedbama. Tek da znate, klizači za podešavanje klime su i dalje ovdje, ali sada su osvijetljeni.
Ponuda motora od 116 do 272 KS
Kao start se više ne spominje 1.0 TSI (ukinut je), već se odmah ide od osjetno boljeg 1.5 TSI, dostupnog sa 115 i 150 KS u kombinaciji ručnog šest-stupanjskog mjenjača. U ponudi je i eTSI varijanta blagog hibrida s jednakom snagom, ali vezana uz sedam-stupanjski mjenjač s dvije spojke.
Zahtjevniji biraju izvedbu s 2.0 TSI benzincem. A na vrhu je GTI inačica koju pokreće isti motor, ali sada s 20 KS više u odnosu na prethodni GTI i ukupnih 265 KS. U drugoj polovici godine dolaze i GTI Clubsport, R, kao i 4Motion inačice.
I TDI ostaje u ponudi, ali, nažalost, nema više GTD inačice. Jedine opcije su 2.0 TDI u slabijoj inačici sa 115 i snažnijoj sa 150 KS.
Pogledamo li ponudu hibrida, valja imati dvije novosti na umu. Prva je da je 1.4 benzinac zamijenjen 1.5 benzincem kao sastavnicom pogonskog sustava. Druga da se doseg povećao, kao i brzina punjenja, a sve ugradnjom gotovo dvostruko veće baterije (19.7 kWh). Izvedba eHybrid raspolaže s 204 KS i dosegom od 100 km. GTE inačica pak u maksimumu daje do 272 KS.
Dobra vijest za sve ljubitelje karavana je da Golf Variant ostaje u ponudi. I da, dobit će i brutalnu R izvedbu. Preklopite li sjedala, tovarni prostor u njemu će porasti sve do 1642 l. Odlično!
(TIP/Izvor: Index.hr/Foto: Volkswagen)
Komentar
Simply desire to say your article is as surprising The clearness in your post is simply excellent and i could assume you are an expert on this subject Fine with your permission let me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post Thanks a million and please carry on the gratifying work
Komentari su zatvoreni.