Pregled cijena hibridnih SUV-ova: Toyota i Honda pucaju visoko, Nissan ide diskontno

Gdje se nova Toyota C-HR nalazi u usporedbi s konkurencijom?

Raste prodaja kompaktnih SUV-ova, raste i prodaja hibridnih modela. Kada zbrojimo te dvije konstatacije, jasno je kako je dolazak nove generacije Toyote C-HR važna vijest za tržište, a Toyota je objavila i njene cijene. Iako konkurencija nije prevelika, odlučili smo usporediti cijenu novog modela s onima već dostupnim na tržištu. Fokusirat ćemo se na ulazne modele, koji su ionako većim dijelom najpopularniji na tržištu.

Ulazna verzija Toyote C-HR, imena C-Enter, košta 32.280 eura. Za to se dobiva pogon snage 140 KS te vrlo kvalitetna razina opreme, gdje ističemo kompletan sustav aktivne (automatsko kočenje u slučaju opasnosti, pametni tempomat…) i pasivne sigurnosti. Od zgodnih detalja vanjštine ističu se Bi-LED prednja svjetla, električno pokretana vanjska ogledala te odbojnici u boji vozila. Inače, metalik se boja mora nadoplatiti 590 eura.

Bazna je oprema korektna

U interijeru je automatski klima-uređaj, multimedijski zaslon promjera 8 inča koji radi na dodir te bežično povezivanje s mobilnim telefonom, a odličan je dodatak kamera za vožnju unazad. Uglavnom, oprema automobila apsolutno je korektna, ali ne i nešto posebno.

Najbliži konkurenti Toyoti dolaze iz grupe Renault. Francuski dio korporacije nudi svoj model Capture E-Tech full hybrid, koji će potencijalnog kupca koštati 28.590 eura. Pogonska grupa – benzinski i električni motor – kombinirano daju 143 KS. U smislu opremljenosti Toyota i Renault gotovo su identični i doslovno smo kao razliku primijetili tek da je multimedijski zaslon manjeg promjera za jedan inč. Cijena metalik boje ovdje je 490 eura.

U tehnološkom smislu blizanac je Capturu korporativni brat Nissan Juke, koji s francuskim modelom dijeli ne samo pogonsku grupu nego imaju i gotovo identičnu opremu. Međutim ne i cijenu, jer u posebnoj ponudi Nissan Juke N-Connecta košta 27.170, čemu se još mora pridodati 465 eura za metalik boju.

Svog konja za utrku ima i Suzuki. Njihov model S-Cross također je ekipiran inovativnim hibridnim pogonom, oprema automobila je i više nego solidna te uključuje i stražnju kameru. Ono što svaki Suzuki karakterizira je vrlo dobra cijena pa je tako i u ovom slučaju. Kvalitetan automobil, marke koja je već godinama omiljena individualnim kupcima, košta tek malo više od 28 tisuća eura.

Konačno, jedan od automobila u konkurenciji je i Honda HRV, koja se diči kombinacijom 1.5-litrenog motora i elektromotora, gdje zbroj sistemske snage iznosi 131 KS. Tri su režima rada u kojima se HRV može voziti: Normal, Sport i Econ, gdje će Sport držati više okretaje, a Econ upravo suprotno, onemogućavati vozača da vozi dinamično, ali da štedi gorivo. Honda je svoj model u smislu cijene pozicionirala jako visoko, čak više i od Toyote, pa tako osnovna verzija košta više od 33 tisuće eura.

Zaključak je kako je Toyota odlučila svoj novitet cjenovno pozicionirati poprilično visoko, ali to ne čudi: njihov je imidž u ovom segmentu toliko jak, a ugled visok, da će kupci vjerojatno rado platiti nešto više kako bi imali automobil tvrtke koja je “smislila” hibridni pogon.

Inače, u ovu usporedbu nismo stavili plug-in hibride, kakve imaju Mazda MX-30, Opel Grandland, Cupra Formentor ili Kia Niro, jer radi se o potpuno drugačijim tehnologijama i, povezano s time, znatno višim cijenama takvih vozila. Međutim, i ta bi usporedba mogla biti dobra tema.

(TIP/Izvor: Index.hr)