Plan je da ova kompanija bazira jedan avion u Tuzli te da lete za Švedsku, Dansku, Nizozemsku i Njemačku. MAT ima odobrenje za letove za Istanbul tri puta sedmično, ali je ta dozvola naslovljena na Air Montenegro, pa da bi tu liniju preuzeo Lumiwings, morat će doći do promjene.

Na javni poziv za izbor najpovoljnijeg ponuđača za uspostavu aviolinija sa Međunarodnog aerodroma Tuzla (MAT), koji je istekao u petak, pored Lumiwingsa, javila se i kompanija Air Montenegro, ali je njihova ponuda, kako saznajemo, bila cjenovno previsoka.

Kada je u pitanju Lumiwings, u zimskom redu letenja trebali bi imati šest linija iz Tuzle, a već od marta naredne godine taj broj bi bio povećan na deset. Cijene karata, kako saznajemo, trebale bi biti na nivou na kojem su trenutno cijene karata Wizz Aira za evropske destinacije.

(TIP/Izvor: faktor.ba/Autor: J.Bojić/Foto: Ilustracija)