Neko se sjetio napraviti restomod jedne od najpopularnijih sportskih limuzina 1990-ih.
Ono što je bio BMW M3 E30 to je u Mercedesu bio 190 E 2.5-16 Evolution II. I puno više od toga jer ovaj Mercedes među obožavateljima nadilazi okvire serije W201, pa i samog Mercedesa. Legendarni model sada se vraća na scenu, a taj “neko” zaslužan za njegov povratak je HWA AG.
Tvrtka iz Affalterbacha poznata je po angažmanu u motorsportu te je itekako sposobna ući u projekt nazvan HWA EVO. A o nasljedniku specijalca razvijenog za DTM homologaciju, koji je doživio 502 primjerka, zasad se malo zna.
Prva potvrđena informacija je da će model biti predstavljen 2025. godine, a bit će još ekskluzivniji od izvornika. Planirano je tek 100 primjeraka, a najavljen je kao “furiozna reinterpretacija legendarnog Mercedes-Benza 190E 2.5-16 Evo II opremljena najsuvremenijim tehnologijama”.
Zanimljivo je da je dizajner Khyzyl Saleem na Facebooku objavio kako surađuje s HWA na ovom projektu i da će njegov render iz 2022. godine biti osnova za razvoj modela. Novi model u svih 100 primjeraka bit će ponuđen od 2025. godine po početnoj cijeni od čak 714.000 eura.
Podsjetimo, originalni Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II pokretao je 2.5 16V četiricilindarski motor s Cosworthovim potpisom i maksimalnih 235 KS. Imao je podesiv ovjes i prepoznatljivu karoseriju, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Mercedes, HWA)
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.
Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava