Suptilni znak koji otkriva da jedete previše soli možete uočiti na rukama

Konzumacija preslane hrane može povećati rizik od visokog krvnog tlaka, a postoji niz znakova koji upućuju na to da pretjerujemo sa začinjavanjem hrane. Jedan od simptoma je oticanje ruku i stopala.

Sol povećava količinu vode koju zadržavamo u tijelu, što može uzrokovati pojavu edema, odnosno oticanja. Iako oteklina može nestati sama od sebe, važno je javiti se liječniku ako se stanje ne poboljša za nekoliko dana.

Studija objavljena u časopisu Neurology and Urodynamics pokazala je da dosljedan unos previše soli može biti povezan s oticanjem, osobito kod starijih muškaraca.

“To nije trenutna reakcija koja će se javiti odmah nakon jela, ali se može uočiti 24 sata nakon što ste jeli slanu hranu”, kaže nutricionistica Pippa Hill.

Liječniku se obavezno javite ako se pojavi oteklina, a niste se ozlijedili. Također, potražite pomoć ako je oteklina velika, bolna, crvena ili vruća na dodir, ili ako imate dijabetes ili visoku temperaturu.

Nutricionistica Olivia Burley za Mail Online upozorila je da je povišeni krvni tlak najopasnija posljedica prekomjernog unosa soli. Hipertenzija može povećati rizik od bolesti srca, srčanog i moždanog udara, kao i od aneurizme, bolesti bubrega i demencije.

Prema smjernicama, odrasli ne bi trebali unositi više od šest grama soli dnevno, piše Index.hr.

(TIP/Foto: Pexels)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.