Da se situacija u TK po pitanju cestovne infrastrukture ne poboljšava, jasno je svima koji prođu ovim dijelom BiH. Manjak investicija, prate i neke nelogičnosti, koji otažavaju i onako tešku situaciju.
– Mi imamo mrežu regionalnih cesta od 318,20 kilometara i devet kilometara makadamskog puta. Taj dio cesta, po mišljenju struke u Direkciji regionalnih cesta TK, u relativno je dobrom stanju, pa čak i u boljem stanju od nekih magistralnih cesta. Prekategorizacijom od strane Vlade Federacije Bosne i Hercegovine mi smo dobili 60 dodatnih kilometara regionalnih cesta, koje su u izrazito lošem stanju. Pri tome naš budžet ostaje isti. Mi ćemo iznos za održavanje, zbog novih cesta koje smo dobili, morati povećati za milion KM, što znači da imamo manje novca za rekonstrukciju – Zijad Omerčić, direktor Direkcije regionalnih cesta TK
Godišnji budžet Direkcije za održavanje, rekonstrukciju cesta u TK i saobraćajnu signalizaciju, dodaje on, iznosi oko 15 miliona KM, a fizička primopredaja pridodatih cesta bit će za desetak dana te će ukupno stanje na regionalnim cestama u TK biti puno lošije nego ranije.
Zbog svega toga postavlja se logično pitanje o saradnji Direkcije regionalnih cesta TK i Javnog preduzeča Ceste FBiH, u čijoj su nadležnosti magistralne ceste u većem entitetu.
– Za Novu godinu će četiri godine kako sam ja direktor Direkcije. Jednom sam imao kontakt s Cestama FBiH. Mislim da sam dovoljno rekao – navodi Omerčić.
Direkcija je od Vlade TK dobila novac za realizaciju kapitalnih projekata, odnosno prvu fazu izgradnje mosta “Zelenika” na rijeci Oskova, prema izletištu Zlača, za što je predviđeno 450.000 KM, kao i za rekonstrukciju puta prema deponiji E99KO-SEP Živinice za što je planirano 690.000 KM.
– Kada je u pitanju novac direkcije mi smo ove godine u rekonstrukciju, rehabilitaciju i sanaciju regionalnih cesta u TK uložili oko osam miliona KM. Trenutno radimo tri projekta, rekonstrukciju regionalne ceste Priboj – Teočak, u Teočaku, vrijedne milion KM, izgradnju pješačke staze u tuzlanskom naselju Par Selo vrijedne 1.150.000 KM i sanaciju klizišta na dionici Brnjik – Vražići, na području Čelića, koja košta oko 400 hiljada KM – kaže Zijad Omerčić.
Ove godine Čelić i Teočak pogodile su poplave pa je u te dvije općine, pa je za sanaciju šteta na putevima Direkcija izdvojila 700 hiljada KM.
(TIP/Izvor: Faktor.ba/Autor: J. Bojić)
Pa samo će se radno vrijeme produžiti opet...i opet političari ne čitaju zakon...ako se ovo usvoji...mora se mijenjati zakon o…