Bećirović: Promocija ključna za procvat turizma TK

Tuzlanski kanton postaje sve poznatiji kao privlačna turistička destinacija. Resorni ministar Denis Bećirović ističe ključni značaj promocije za razvoj turizma ovog Kantona, naglasivši odličnu saradnju s lokalnim vlastima u kampanji, te korake koje Ministarstvo planira preduzeti kako bi oblikovalo budućnost ovog rastućeg turističkog odredišta.

– Naš fokus je na promociji ne samo Tuzlanskog kantona već i na širenju tog uticaja na cijelu državu, naglasio je ministar trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona Denis Bećirović, ističući ambiciju za promocijom turističkog potencijala i izvan regionalnih granica.

Ponosno je istakao plodonosnu saradnju s lokalnim vlastima, uključujući jedinice lokalne samouprave i općine. Ova saradnja se ogleda u raznovrsnim aktivnostima, uključujući podršku turističkim zajednicama, aktivnostima Vijeća turističke zajednice TK, kao i u ulozi koordinacionog tima koji povezuje sve lokalne turističke zajednice.

Ministar Bećirović je naglasio da Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja znatno ulaže u promociju turizma u Tuzlanskom kantonu, piše Oslobođenje.

– Razgovaramo o otvaranju sredstava u iznosu od 600.000 KM putem različitih poziva, ističe ministar Bećirović, ukazujući na značajne financijske resurse posvećene unapređenju turističke infrastrukture.

– Tokom ove godine, svjedočimo projektima koji su znatno napredniji u odnosu na prethodne godine, a u narednoj godini očekujemo da će ovaj pozitivan trend i dalje rasti, kazao je.

Pored toga, ministar je najavio i dodatne investicije kako bi podržali održiv razvoj turizma u regiji.

Ministar Bećirović je uporedio ovaj pristup s velikim svjetskim brendovima poput Forda i Coca-Cola, koji ulažu značajna sredstva u medijske kampanje kako bi ojačali svoju infrastrukturu. Istakao je kako kampanje same po sebi predstavljaju investiciju vrijednu posebne pažnje.

Ovaj pristup odražava snažnu predanost Tuzlanskog kantona iskorištavanju potencijala promocije za dalji razvoj turističke infrastrukture i stvaranja povoljnog okruženja za turizam.

– Kampanje će odigrati ključnu ulogu u promoviranju Kantona kao atraktivne destinacije za posjetitelje, što će dugoročno donijeti korist kako za lokalno stanovništvo, tako i za turiste koji dolaze u našu regiju, objašnjava ministar.

S jasnom vizijom i zajedničkim naporima, Tuzlanski kanton sigurno ide prema svjetlijoj budućnosti turizma, čemu i teže svojim radom, piše Oslobođenje.

(TIP)