S obzirom na to da se radi o avikompaniji koja nije iz BiH, a nije ni iz Evropske unije, potrebna je dozvola BHDCA, da bi ova kompanija u ime naše zemlje letjela prema destinacijama u EU. Air Montenegro je zahtjev predala prije 15-ak dana i čeka odgovor BHDCA, potvrđeno je za Faktor.
Usaglašano je da državna aviokompanija Crne Gore jedan svoj avion bazira na MAT-u te da da leti na ukupno deset destinacija u Švedskoj, Njemačkoj, Austriji i Holandiji.
Podsjećamo, aerodrom u Tuzli hitno treba avioprijevoznika koji će popuniti prazninu ukidanjem baze Wizz Aira, koji će tokom zimskog reda letenja iz Tuzle prevoziti putnike samo za Dortmund, Memmingen i Basel Mulhouse.
(TIP/Izvor: Faktor.ba/Foto: J.Bojić)
Pa samo će se radno vrijeme produžiti opet...i opet političari ne čitaju zakon...ako se ovo usvoji...mora se mijenjati zakon o…