Peugeot je predstavljanjem novog E-3008 napravio iskorak u elektrifikaciji game ponudivši atraktivni crossover vrlo konkurentnih performansi.
Kao što je poznato, premijera je zakazana za 12. rujna, ali su iz Peugeota već sada odlučili razotkriti i eksterijer automobila. Nema sumnje, nakon što je 3008 uveo novu dizajnersku epohu marke, E-3008 potvrđuje da će Peugeot nastaviti u istom smjeru.
Popularni 3008 je evoluirao u tzv. coupe-SUV, ali uz zadržavanje prepoznatljivih estetskih značajki. Sprijeda su to vertikalno orijentirana LED svjetla, sada stopljena sa saćastom prednjom maskom kojom dominira veliki logo. Svjetla su dodatno stanjena, čime je postignut dinamičniji izgled.
Peugeot i ovaj model naziva “fastback SUV-om“, ali mnogi će ga ipak povezivati s coupeom. Hoće li to značiti i nešto skromniju ponudu prostora valja pričekati do prvog testa, ali ni u tom pogledu neće biti problema. Naime, vrlo brzo će uslijediti i veći E-5008.
Interijer s velikim 21-inčnim zaslonom i novom generacijom i-Cockpita smo već upoznali. Stoga s tehničke strane valja samo reći kako je ovo prvi model na novoj STLA Medium arhitekturi, a koja zamjenjuje EMP2 platformu.
Peugeot je pritom potvrdio tri električne izvedbe i doseg do 700 km. Još uvijek nije poznato hoće li Peugeot ponuditi i konvencionalne izvedbe, a time i novi 3008, piše Index.hr.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.
Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava