Nakon vijesti da Wizz Air ukida bazu u Tuzli: Međunarodni aerodrom Tuzla traži nove avioprijevoznike
Wizz Air ukida svoju bazu u Tuzli i obustavlja nekoliko linija. Razlog je, kažu, promjenljivo ekonomsko okruženje. Za upravu Međunarodnog aerodroma Tuzla i Tuzlanski kanton, razlozi su neopravdani.
Vezano: Wizz Air zatvara bazu u Tuzli, optimizuje svoju mrežu letova
“Uprkos pozitivnim pokazateljima, kada je broj putnika u pitanju, i dobro ocijenjenoj poslovnoj politici Međunarodnog aerodroma Tuzla, avio kompanija Wizz Air odlučila je od septembra ukinuti svoju bazu ovdje. Time će se, kada je Wizz Air u pitanju, letjeti na samo četiri destinacije”, saopćeno je iz kompanije.
Basel Mulhouse, Dortmund, Frankfurt-Hahn i Memmingen linije su Wizz Air-a koje ostaju na Međunarodnom aerodromu Tuzla od septembra. U upravi tuzlanskog aerodroma iznenađeni.
“Mi smo uvijek plasirani među prva tri aerodroma po brzini opsluge, po malom kašnjenju zrakoplova, sve ono što oni posmatraju, tako da ja ne vidim nijedan razlog za ovakav potez”, kaže Dževad Halilčević, direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla za BHRT.
Ova godina do sada je na Međunarodnom aerodromu Tuzla najbolja po popunjenosti letova ikada sa 410 hiljada putnika.
Međunarodni aerodrom Tuzla bitan je faktor razvoja Tuzlanskog kantona. Značajna ulaganja i planove u Vladi Tuzlanskog kantona ne namjeravaju prepustiti slučaju.
“Ove godine imamo milion i 880 hiljada konvertibilnih maraka što kroz subvencije, što kroz kapitalne izdatke i još milion za izgradnju centralne linije na poletno-slijetnoj stazi na Međunarodnom aerodromu u Tuzli. Učinićemo sve kako bi prevazišli nastalu situaciju”, navodi Denis Bećirović, ministar trgovine, turizma i saobraćaja u Vladi Tuzlanskog kantona
Wizz Air je na Međunarodnom aerodromu Tuzla sada jedina kompanija. Ryan Air se povukao vrlo brzo po dolasku, navodeći kao razloge taksu od 3 konvertibilne marke koju su plaćali Agenciji za civilno vazduhoplovstvo.
“Mi pregovaramo u mnogim pravcima, da li da se ta taksa od DC-a skroz ukine, barem kada je riječ o ultra lowcost prevoznicima, da time motivišemo avioprijevoznike da lete. Također, imaju neke druge aviokompanije, sad smo u fazi pregovora”, dodaje Halilčević.
Na Međunarodnom aerodromu Tuzla pri kraju su radovi na izgradnji trećeg gejta, priprema se dokumentacija za postavljanje svjetala na uzletno-slijetnoj stazi, a u završnoj fazi je i izgradnja atrijuma, kao i parkinga. Sve su ovo, kako navode, preduslovi za udobnije putovanje i privlačenje novih aviokompanija.
(TIP/Izvor: bhrt.ba)
Da naravno da treba