Foto: Pogledajte prototip novog VW Passata
Deveta generacija kultnog Volkswagena je pred vratima.
Novi model će biti veći, komforniji i kvalitetniji, ali svejedno neće ponoviti uspjeh prethodnika. Naravno, razlog je sveopća elektrifikacija pa Passata očekuje sudbina Golfa koji se također morao pomiriti s činjenicom da su vremena kad je imao status najprodavanijeg modela iza njega.
Isto je i u slučaju Passata, nekoć najprodavanije poslovne limuzine. A ovdje je situacija još gora jer limuzine više ni neće biti u ponudi. Ostaje samo karavan, a on će se proizvoditi paralelno sa Škodom Superb s kojom dijeli tehnologiju. Upravo tako, nakon 50 godina i preko 30 milijuna prodanih primjeraka ovo je bio jedini način da slavno ime opstane na tržištu.
Svjetska premijera Passata tempirana je za kraj kolovoza, a do tada nam iz Volkswagena pružaju pogled na prototip modela. Pritom je pogled u kabinu slobodan, a otkriva digitalni kokpit u kojem će kupci moći uživati od prvog kvartala iduće godine. Opcijski će se nuditi ergoActive prednja sjedala s podešavanjem na 14 načina, dok će standardnu ponudu činiti kvalitetniji materijali i deblja izolacija.
Novi infotainment donosi i novi zaslon dijagonale do 15 inča (38 cm), koji će dolaziti kao opcija, kao i head-up zaslon. S 14 cm više duljine Passat nudi dodatnih 5 cm prostora za noge, a prtljažnik je narastao za 40 l na osnovnih 690 l. Preklapanjem sjedala kapacitet raste na gotovo dva kubika.
Karavan je postavljen na MQB osnovu, a nudit će se u kombinaciji klasičnih motora i plug-in hibrida. Kod potonjih je električni doseg drastično povećan – na 100 km. U Volkswagenu kažu kako će automobil dobiti novi prilagodljivi ovjes, elektromehanički servo te Vehicle Dynamics Manager koji je debitirao na Golfu GTI.
Hoće li sve rečeno biti dovoljno za tržišni uspjeh pokazat će vrijeme. Kad je pak u pitanju naša regija, veliki VW logo, još veći prtljažnik i mogućnost TDI oznake na njegovom poklopcu mogli bi biti presudni, piše Index.hr.
(TIP/Foto: Volkswagen)
Biće još gore. Nema nam pomoći.