Kako su poslovale pivare u FBiH: Ko je najveći, ko profitira a ko je gubitaš

U Federaciji BiH postoje tri velike pivare koje su u 2022. godini poslovale s različitim uspjehom, izvještava BiznisInfo.ba.

Ove kompanije su prošle godine bile pogođene poveđanim cijenama sirovina i energije, zbog čega im je zarada smanjena. Ipak, dvije su uspjele poslovati pozitivno (Sarajevska i Pivara Tuzla), dok je treća (Bihaćka pivovara) zabilježila gubitak.

Osim toga, ove kompanije se godinama bore sa snažnom stranom konkurencijom. Najveća pivara u FBiH po prihodima i dobiti je Pivara Tuzla.

Pivara Tuzla imala je lani ukupne prihode od 25.667.503 KM. što je blago poboljšanje u odnosu na godinu ranije kada su bili 25.576.207 KM.

Dobit je iznosila 707.677 KM, u odnosu na 2.420.833 KM godinu ranije.

Sarajevska pivara imala je ukupne prihode u visini od 25.337.783 KM, u poređenju s 23.739.108 KM iz 2021. godine.

Ova kompanija je ostvarila dobit od 66.949 KM, a godinu ranije je bila 42.006 KM.

Bihaćka pivovara je lani ostvarila ukupne prihode od oko 8,1 milion KM, za razliku od oko 8,9 miliona KM godinu ranije.

Firma je poslovala s gubitkom od oko 1,6 miliona maraka. Godinu ranije firma je poslovala s “mršavom” dobiti od 11 hiljada KM.

Prihodi:

  • Pivara Tuzla: 25,6 miliona KM
  • Sarajevska pivara: 25,3 miliona KM
  • Bihaćka pivovara: 8,1 milion KM

Dobit/gubitak:

  • Pivara Tuzla: 707.677 KM
  • Sarajevska pivara: 66.949 KM
  • Bihaćka pivovara: -1,6 miliona maraka

(TIP)

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena        

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.