Najnovije informacije sugeriraju kako u BMW-u planiraju dodatno istaknuti svoj prepoznatljiv dizajnerski potpis.
Ako ste mislili kako je BMW već do sada pretjerao veličinom prednje maske koju mnogi uspoređuju s gradelama, slijedi novo iznenađenje. Pojedini BMW-ovi modeli već imaju osvijetljenu masku, a sada bi mogli dobiti novu verziju gdje je prednja maska povezana s glavnim svjetlima, i to ne samo u dizajnerskom smislu.
Naime, svjetla i maska mogli bi raditi, bolje rečeno svijetliti zajedno. Time bi prednja svjetla i cjelokupna maska postali jedinstvena cjelina. Ako ne vjerujete, reći ćemo samo kako je BMW već prijavio skice Svjetskoj organizaciji za intelektualno vlasništvo (WIPO).
Istina, ne treba žuriti jer ovakve maske ćemo teško vidjeti na benzincima. Kako se radi o potpuno zatvorenoj površini jasno je kako maska gubi funkciju hlađenja, a koja jedino nije potrebna električnim automobilima.
Kako otkriva Carbuzz, dnevna svjetla i sama maska bi radili zajedno i bili u razini površine, dok bi panel s glavnim svjetlima bio uvučen i skriven kad se ne koristi. Nije posve jasno znači li to da bi auto dok je parkiran imao sprijeda samo crnu neprozirnu površinu ili bi “zaslon maske“ dobio mogućnost postavljanja različitih pozadina.
Poised to reshape the journey ahead. Get ready.#THEX5 pic.twitter.com/qChFxVRtRn
— BMW (@BMW) February 6, 2023
Vision i Dee koncept prikazan ove godine na CES-u je očito uvod u neki novi dizajnerski smjer BMW-a koji bi mogao uključivati i ovakvu digitaliziranu prednju masku s nekim dodatnim funkcijama. U svakom slučaju valja se strpjeti dok se BMW ne odvaži prikazati široj javnosti neko konkretno rješenje.
Ne treba ni napominjati da je vrijeme prepoznatljivih dvostrukih okruglih svjetala već odavna iza nas, a vrlo vjerojatno će u mirovinu i današnje izvedbe, uključujući one s narančastim dnevnim svjetlima, piše Index.hr.
(TIP)
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove Tip.ba. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Zadržavamo pravo na provedbu cenzure ili potpuno brisanje komentara bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara, naš portal nije dužan pravovremeno obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.
Čitatelji registrovani u sistemu za komentare prethodne platforme mogu se registrovati ili prijaviti putem DISQUS, Facebook, Twitter ili Google+ korisničkih računa, koristeći novi, gore predstavljeni obrazac.
Morate biti prijavljeni kako bi mogli komentarisati Prijava