Novi način plaćanja usluge parkiranja u Tuzli od 1. septembra

Od 1. septembra svi građani Tuzle, mogu koristiti rješenje pametnog parkinga koje omogućava plaćanje usluge parkiranja putem slanja SMS-a kao i korištenjem besplatne korisničke aplikacije za pamete uređaje.

Usluga Pametni parking svakako će biti značajna pomoć za vozače u potrazi za slobodnim parking mjestom i jednostavnim plaćanjem.

Korisnici će putem besplatne Android i IoS mobilne aplikacije „SmartPark“ jednostavno i brzo dobiti upute i automatsko navođenje kako doći do lokacije izabranog parkinga, platiti za korištene usluge, te imati kompletan historijski prikaz lokacija i plaćanja.

“Bez obzira što mi na svakom parkiralištu imamo parking automate, jednostavno za tu uslugu treba i sitan novac, tako da kada se neki sastanak produži da ne moraju izlaziti na automat platiti nego mogu i putem platforme, odnosno aplikacije koja će biti u sklopu te platforme platiti tu uslugu. Ovaj vid naplate korisnicima omogućava jednostavnije plaćanje dok ih sistem upozorava na istek vremena”, kazao je  direktor JKP “Saobraćaj i komunikacije” Tuzla Nedžad Malikić.

Kontrolu i nadzor naplate parking usluga vršit će parking kontrolori pomoću mobilne aplikacije „ControlPark“, koja u realnom vremenu omogućava uvid u trenutno stanje parkiranog automobila automatskim očitanjem registarskih tablica.

Upute za novi način plaćanja usluge parkiranja su istaknute na parking aparatima, a za plaćanje parkinga putem SMS-a potrebno je poslati korisnikovu registarsku oznaku vozila SMS-om na broj istaknut na parking aparatu, i to:

083 35 10Satna karta ZONA 0
083 35 11Satna karta ZONA 1
083 35 12Satna karta ZONA 2
083 35 13Dnevna karta ZONA 0
083 35 14Dnevna karta ZONA 1
083 35 15Dnevna karta ZONA 2

(TIP)