Vlada TK: Pripreme za rekonstrukciju zgrade Soda-So u Tuzli

U cilju rekonstrukcije i obnove zgrade poslovne zgrade Vlade Tuzlanskog kantona (zgrada „Soda-So“) u Tuzli, Vlada je danas odobrila 350.000,00 KM sa pozicije Kapitalni izdaci za korisnike budžetskih sredstava na ime kupovine građevinskog zemljišta neophodnog za realizaciju projekta rekonstrukcije.
Također, Vlada je usvojila Srednjoročni plan potencijalnih projekata javno-privatnog partnerstva za period 2022-2024. godine, koji predviđa rekonstrukciju i adaptaciju zgrade Vlade Tuzlanskog kantona. Također, usvojen je i Godišnji plan potencijalnih projekata javno-privatnog partnerstva za 2022. godinu sa kratkim opisom projekta „Rekonstrukcija i adaptacija zgrade Vlade Tuzlanskog kantona“.
Ostale odluke
Vlada je dala saglasnosti Javnoj ustanovi Bosanski kulturni centar Tuzlanskog kantona za prijem pomoćnika direktora na neodređeno vrijeme i portira u radni odnos na određeno vrijeme do kraja 2022. godine. Saglasnost je data i Općinskom sudu u Srebreniku za prijem namještenika, višeg referenta za upravljanje predmetima i arhiviranje sudskih predmeta u radni odnos na neodređeno vrijeme.
U okviru kadrovskih pitanja Vlada je danas utvrdila prijedloge kandidata za imenovanje dva člana Upravnog odbora i jednog člana Nadzornog odbora JZU Univerzitetski klinički centar, kao predstavnika Tuzlanskog kantona, jednog od osnivača, na mandatni period od četiri godine. Određeni su punomoćnici državnog kapitala koji, u ime osnivača, vrše funkciju Skupštine Javnog preduzeća Radio – televizija Tuzlanskog kantona d.o.o. i Skupštine Javnog preduzeća „Međunarodni aerodrom Tuzla“ d.o.o. Osim navedenog, privremeno je, na period od 60 dana, imenovan Upravni odbor Javne ustanove Arhiv Tuzlanskog kantona, te je doneseno više rješenja rješenja o razrješenju i imenovanju privremenih školskih odbora u osnovnim i srednjim školama na području Tuzlanskog kantona.
(TIP/Foto: Arhiva/Anadolija)
Mogu li ikada Gradske vlasti osigurati da se zna rok izvođenja radova? Ili je planiranje mislena imenica za Gradske službe?